آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

ماجراهای من و تو و خونه تکونی های عید

1389/11/27 8:39
نویسنده : مامان نسترن
887 بازدید
اشتراک گذاری

صبح بخیر پسر مامان .لالا کردی؟

نمی دونی چقدر تمام بدنم کوفته شده . اونقدر خسته ام که نگوآخه دیروز کلی کار کردیم ( من وتو).

آره گلم توام کمکم کردی. چه جوری؟

خب همین که ساکت بودی کلی کار واسه خودش. فقط هرجا می رفتم دنبال سرم میومدی.قربون سینه خیز رفتنت بشم.

ازدستشویی به حمام از حمام به آشپزخونه.

 خلاصه که کلی سرامیک شستیمو خونه تکونی عیدو ادامه دادیم.

خسته نباشی پسر گلم.

الانه که دارم واست می نویسم خیلی لالا دارم.اما مهم نیست .من یه دونه فرشته که بیشتر ندارم.

 الهی قربونت بشم با دقت من وزیر نظر داشتی که دارم چیکار می کنم.

مجبورم پسرم وقتی بیداری کار کنم.آخه وقتی که خوابیدی می ترسم سرو صدا کنم بیدارشی.

خلاصه ببخش که این روزا خیلی باهم بازی نمی کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان قندعسل
27 بهمن 89 9:52
سلام آرين جون چه پسر خوبی به مامان کمک کردی؟ آفرين كي بشه محمد منم سينه خيز بره
اعظم
27 بهمن 89 11:11
سلام نسترن جان انشالله به سلامتی باشه ........و امسال سال خوبی در پیش داشته باشی..........برا پسر گلت یه هدیه بخر که این قدر اقا بوده و ساکت...خدا حفظش کنه برا انشالله
مامان فرشته
27 بهمن 89 12:45
عزیز دلم خسته نباشی گل پسر نازنین بوسسسسسسسس مامان نسترن مهربون تو هم خسته نباشی گلم
مامان فرزانه
27 بهمن 89 13:06
سلام عزیزم پسمل گلمون چطوره من که هنوز خونه تکونیو شروع نکردم آخه باید بزارم یه هفته مونده کار کنم که دوباره نیایش وروجک کثیفش نکنهخسته نباشی
محمد گیان
28 بهمن 89 9:50
سلام آرین جان خوبی به مامان کمک کن


خوبم ممنون. محمد جونو ببوسین