آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

یک دعا واسه پسرم

1389/11/27 11:24
نویسنده : مامان نسترن
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا

التماس می کنم پسرم رو نه با راحتی واسودگی وبی خیالی که با مبارزه طلبی به مشقات زندگی هدایت کنی تا درس ایستادگی در برابر طوفان ها وهمدردی با شکست خوردگان رو بیاموزه.

خدایا

به من چنان فرزندی بده که قلبش صاف و اهدافش بزرگ باشه

خدایا

چنان فرزندی به من بده که به آرزوهاش  برسه بدون اینکه هرگز گذشته خودش رو فراموش کنه.

خدایا

دراین صورته که می تونم با جرات بگم که زندگی من به عنوان مادر بیهوده نبوده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان قندعسل
27 بهمن 89 11:27
سلام من لينكت كردم
مامان فرشته
27 بهمن 89 12:46
آمین
محمد گیان
27 بهمن 89 13:34
آمین یا رب العالمین
مامان فرشته
27 بهمن 89 18:03
دیگه منو دوست نداری اما من هم خودتو هم آرین جونم خیلی دوست دارم البته ناراحت نشی آرین جونو یه کم بیشتر دوست دارم

قربونت بشم مامان مهربون. باورکن اونقدر عجله ای می شینم پای وبلاگ که نگو

آذر
28 بهمن 89 0:32
lمرسی از این دعا به این قشنگی
خسته نباشی از خونه تکونی
شرمنده من دیر به دیر میام سر میزنم گرفتاریه دیگه

ممنونم عزیزم.

مامان سارینا
28 بهمن 89 2:49
سلام گلم
الهی آمین خداوند همیشه نگهدار کوچولو باشه در مورد سوالتون درست متوجه منظورتون نشدم که منظورتون خود آهنگ بود یا سایتی که آپلود کرد


سلام.منظورم سایت آپلود کننده بود