آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

ایران سرزمین آریامهر

1389/11/17 11:32
نویسنده : مامان نسترن
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

امروز مامان می خواد واست از خوبی وخوب بودن بگه.

آدمای خوب اگه 2000سالم ازعمرشون بگذره بازم همه دوسشون دارن.

دلم می خواد ازیه پادشاه بزرگ ایران واست بگم که همه دنیا اونو می شناسن اما خود مردم ما خیلی راجع بهش خبر ندارن.

من همیشه دوسش داشتم و دلم می خواست به احترام اون اسمتو بذارم کوروش .آره گلم کوروش کبیر.

کتابای درسی خیلی کم راجع به این آدم بزرگ حرف زدن. مهم نیست  .مهم خوب موندنه واسه ابد.مهم نیست عزیزکم چندتا آأم اونو می شناسن.

یادته راجع به دکتر حسابی باهم حرف زدیم. گفتم اگه بخوای کارهای بزرگ این آدمو توی یه کتاب لیست کنی شاید کاغذ کم بیاری. خود من عزیزم متاسفانه تاقبل از اینکه سخنرانی پسر دکتر رو بشنوم خیلی اطلاع نداشتم.

مامان می خواد بهت بگه تو خوب باش و خوب زندگی کن .چه اینجا درس بخونی چه .......اصل مردم کشورتن که دوستشون داشته باشی.

 

حرفای قشنگ پادشاهم کوروش کبیر

 

  • دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.
  • آنچه جذاب است سهولت نيست، دشواري هم نيست، بلکه دشواري رسيدن به سهولت است

·        اگر همان کاري را انجام دهيد که هميشه انجام مي داديد، همان نتيجه اي را مي گيريد که هميشه مي گرفتيد

  • کارتان را آغاز کنيد، توانايي انجامش بدنبال مي آيد .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارینا
17 بهمن 89 11:44
خیلی مطلب قشنگی بود . امیدوارم همیشه کوچولوت سالم باشه . اگه خواستی سری به وبلاگ ما هم بزن


ممنونم عزیزم. حتما سر می زنم
بابایی
17 بهمن 89 12:02
سلام بابایی صبح که میخواستم بیام سرکار مثل هرروز معصومانه تویه تختت خوابیده بودی .قربونت بشم بااینکه هنوز 10ماه بیشتر از سنت نمی گذره حس میکنم همه چیزومیفهمی انشالله بزرگ بشی ،ازدواج کنی ،خدابهت يک قندعسلی مثل خودت بده بعد میفهمی که من ومامانت چقدر دوستت داریم. دوست دارم همیشه ایرانی بمونی وبه ایرانی بودنت افتخارکنی ، شاید بزرگتر که بشی ازمن ومامانت بپرسی چرا 2 تا اسم برات انتخاب کردیم .همه توروبه خاطر اينکه من به حضرت علی(ع) علاقه وعشق عجیبی دارم ودوست داشتم اسمت همنام اقا باشه امیر علی صدات میکنن ولی برای اینکه یادت باشه ایرانی هستی و در کنار عشق علی به خاکت هم وفادار باشی تویه شناسنامه اسم آرین روبرات گذشتيم .