آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تخم مرغ

1389/11/17 11:45
نویسنده : مامان نسترن
801 بازدید
اشتراک گذاری

اویل هشت ماهگی تخم مرغ و آبپز می کردم.زردشو می دادم می خوردی.

یه مدت گذشت دیدم انگاری میلت نمی کشه. گفتم چیکار کنم.آخه تخم مرغ ویتامین آ و پروتین داره واست لازمه.

اینبار باماست مخلوط کردم. خوب می خوردی. اما یه مقاله خوندم که انگاری ماست با تخم مرغ که قاطی بشه تاثیری نداره.

وااای خدای من چیکار کنم.

زمانی رسید که دوست داشتی خودت غذا بخوری. لقمه های کوچیک با نون و تخم مرغ درست کردم گذاشتم جلوت. خوب می خوردی قربونت بشم. تا اینکه.......

نه اینبارم خیلی طول نکشید که این روش واست تکراری شد.

تا اینکه حالا به فکرم رسید تخم مرغ و همراه سوپ یا برنج بدم بخوری. بعد آماده شدن غذا تخم مرغ ابپز شده رو روی غذا رنده می کنم وخداروشکر فعلا این روش موثره تابعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد گیان
17 بهمن 89 11:55
سلام آرین جان خوبی ببخشید این چند وقت سر نزدم آخه تولدم بود سرم خیلی شلوخ بود رفیق
انشالله که همیشه خندادن باشی


الهی قربونت بشم. مبارکه .
بیا شمعارو فو ت کن تا100ساله باشی
مامان فرشته
17 بهمن 89 23:55
ای جانم قربون خندت برم من عزیزمممممممممممممم