آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

عجب مملکتی دارم

1392/5/26 11:00
نویسنده : مامان نسترن
777 بازدید
اشتراک گذاری

یک ترم موسسه تمام شد. باورم نمیشد که مامانا وبچه ها بخوان که واسه ترم بعد هم من باشم. بهم انگیزه واعتماد به نفس داد.

امروز شروع دومین کلاسم بعد تعطیلات کوتاه تابستونی بود. اما ........

اما پسرکوچولوی مامان راضی به مهد رفتن نشد. نتونستم اجبارت کنم. بنا به پندواندرزهای اطرافیان که هنوز کوچیکه ,چه لزومی داره بری سرکار و این حرفا, تموم عشق وعلاقه به تدریس رو تا اطلاع ثانوی بوسیدمو کنار گذاشتم.

البته از حق نگذرم آنا جون وپدر جون مخصوصا آنا جون که 30سال معلم مهربون مدرسه بودن خیلی به اشتغال من علاقه دارن,اما خوب نشد کار یکی دوروز نیست که ببرمت و بیارمت و همه خونواده رو بسیج کنم تا بتونم به آرزوهام برسم.

فعلا تا سن مدرسه عزیزدل باید صبر کنم .

اما بگم از این بی قانونی مملکت. تا دیروز هر کی ازراه میرسید می تونست بره آموزش وپرورش و واسه دوره های مهارت تدریس ثبت نام کنه. کیسه ای شده بود واسه اداره. 80تومان 100تومان از اینهمه تحصیلکره بیکار می گرفت و یه ماه آموزش هایی می داد که واسه هیچ کس آموزنده نبود. اما یه ماه پیش که رفتم اداره تا واسه این دوره ثبتنام کنم. گفتن اسمتونو توی لیست بنویسین. بهتون پیامک می دیم که شروع کلاس چه زمانیه.

لیست رو که نگا کردم دیدم بازار شامه. 50نفر هررشته ای که بگی بود. از اون 50نفرشاید 10نفر مرتبط با آموزش وپرورش بودن.

حالا امروز که تماس گرفتم با اداره که پس چی شد چرا خبر ندادین. گفتن بخشنامه اومده که فقط کسایی که مدرسه تدریس دارن و معرفی نامه دارن میتونن ثبت نام کنن

واسم جالبه مدیرای رده بالای مملکتی شب می خوابن صبح که بلند میشن تصمیمشون عوض میشه.

بگذریم عزیزم.

دیروز عموجون سعید تست هوش ازت گرفتن. تست هوش آدمک که برحسب کامل شدن تصویر یک آدمک امتیاز میده.

شما که توی خونه اصلا علاقه ای به نقاشی نداری وتنها فکر ذکرت شده کامپیوتر و ماشین بازی ودوچرخه سواری , کلا  علاقه ا به بازیهایی پرتحرک داری, وقتی عموجون کاغذ وخودکار بهت دادن تا شکل آدم بکشی گفتم پسر من اهل نقاشی نیست.

اما خیلی جالب بود. یه تصویر خوشگل کشیدی. چشم ومو دهان و دست وپا رو کشیدی. پاها بلندتر ازدست. که به گفته خاله جون بچه هایی که این سبک نقاشی دارن یعنی از پاهاشون بیشتر استفاده می کنن.

وشما جز گروه پرهوش شدی. البته خیلی نمیشه به اینجور تستها اطمینان کرد. چون شرایط و محیط خیلی فرق می کنه. به هرحال امیدوارم مملکتمون قدر شما بچههای گل و تیزهوش این دوره زمونه رو بدونه و کاری نکنه که مجبور بشین عطارو به لقاش ببخشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شهرزاد مامان حسین
27 مرداد 92 22:55
چی میشه گفت بانو. ایشالله نظم به امور مملکتمون برگرده. پسر باهوش رو ببوس.
ماماني كسرا
31 مرداد 92 12:47
واسه كارت نگران شدم ولي ميدونم بهترين تصميم رو گرفتيد واسه امير علي عزيز هم خيلي خوشحال شدم كه تيزهوش شناخته شده مادر يه بچه باهوش بودن خيلي سخته خيلي خيلي. مواظب خودت باش
سونیا
31 مرداد 92 19:49
سلام گلم ببخشید ما دیر امدیم منتظر نی نی دوم بودیم و کلی سرمون شلوغ بود مرسی بهمون سر میزدی من لینکت کردم تا زو زود بهت سر بزنم خوشحال میشم لینکم کنی و بیای دوست شییییییییییییم
مامان نیایش
1 شهریور 92 19:42
سلام نسترن جان امیدوارم خوب باشی بالاخره از این بی قانونی ها و هرج و مرج ها یا بهتره بگم هر دم بیلی ها زیاده تو این مملکت انشاالله که هر چی خیره برات پیش بیاد گل پسرت رو ببوس
مامان محمدحسین
5 شهریور 92 16:36
سلام عزیزم. 1000 ماشالله به این پسر باهوش خودمون.
☆ یاسمین ☆
7 شهریور 92 20:38
خدا رو شکر که حال و هواتون خوبهحرف زدنات چه بامزست خاله جون امیدوارم نصیحتای قشنگی که میکنی رو هم خودت بهش عمل کنی تا مامانی گلت ازت راضی تر بشهمامانی چرا واسه خوردن انقد خودتو عذاب میدی،هر وقت گرسنش بشه خودش غذاشو میخوره چون با این کارا خیلی بد عادت میشهمنوی غذایت خیلی خوب و مفیده عزیزم.انشاله همیشه سالم و تندرست باشی و تو مسابقهء دوچرخه سواری مدال طلا نصیبت بشه
☆ یاسمین ☆
7 شهریور 92 20:39
مامانی کامنت من کو؟