آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

هوای دلتون بهاری

1392/5/17 22:06
نویسنده : مامان نسترن
965 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضون امسال هم گذشت.

نمی دونم چی بگم.

از اینکه حال وهوام بهترشده ,یا اینکه بگم اصلا تغییری نکردم.

خیلی دوست دارم بگم بهترم. بهتر میشم. حتما بهتر میشم چون تمام روزه ها رو گرفتم

نمازهارو باهمه خواب الودگی و سنگینی افطار ترک نکردم

اما نمی گم

می دونی چرا خدای من

چون اونقدر گریه ها و التماسهای بخششم تکرار شدن, که خودمم داره باور میشه که دیگه درست شدنی نیستم

باشروع ماه مهربونت به خودم این قول رو دادم که تمام بدیهام گم بشن که نمیشن ,می دونم نمیشن چون یه عمر  باهشون زندگی کردم.

اما این عهد رو بستم که کمرنگشون کنم.

خاکستری بودم , سیاه تر شدم

سرم پایینه, دستام روبه آسمونت:

از کجا معلوم فردا زنده باشم. بازم منو ببخش.

به احترام اون کسایی که این شبا روزشون قضاشد, نمازشون ترک شد . اما

دلی رو نشکوندن

حقی رو نخوردن, نیش زبون نزدن, دست مادر رو بوسیدن.

فقط به احترام بنده های خاصت

 

هر جور می تونی بمون، من با تو سازش می کنم

هر بار می گفتم نرو، این بار خواهش می کنم

با زخمِ تنهاتر شدن، محتاجِ تسکینم نکن

تنهاتر از من نیستی، تنهاتر از اینم نکن

با گریه های هر شبم، دنبالِ مرهم نیستم

این بار بشکن بغضمو، فکرِ غرورم نیستم

کی گفته این خواهش منو، تو چشمِ تو کم می کنه

این التماسِ آخرم، خیلی بزرگم می کنه

باور نکن راضی بشم، چون دوستت دارم بری

اِنقدر دَرا رو وا نکن، من که نمی ذارم بری

یک عمر من پرپر زدم، چون دردِ دوری کم نبود

اینا که می گم یک شب از، چیزی که حس کردم نبود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

تارا
18 مرداد 92 0:35
سلام نسترن جان من تارام همونی که کلوب لباسهای زیبا داره!!!!اینا رو بیخیال...داشتم برات پیغام میذاشتم که آدرس وبلاگت رو دیدم و گفتم یه سر بیام ببینم چه خبره!الان سه ساعته تو وبلاگت پرسه میزنم و لذت میبرم از نگارشت عزیزم.پسرکوچولوت حتما باید به شما و پدرش افتخار کنه.خدا همتون رو برای هم نگه داره.سبز باشید وهمیشه آفتابی
سمیرا
18 مرداد 92 0:55
عیدتون مبارک شما خیلی قشنگ مینویسی آدم دوست داره بخونه نوشته هاتون به دل میشینه
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
18 مرداد 92 17:38
سلام نسترن جون عیدتون مبارک طاعات وعبادات شما قبول عزیزم خداوند همیشه بنده گان متواضع ومهربونشو خیلی دوست داره مخصوصآ اونایی که اینقدر خودشونو در مقابل خداگناهکار حس می کنن وتمام غرورشونو زیر پا می زارن ومیگن ما گناهکاریم مطمئنم شما جزء همون آدمهای خاص هستید خوش به حالتون ممنون که اومدید پیشمون من به ناز گلتون رای می دم
مامان مانی جون
18 مرداد 92 17:47
سلام عزیزم الهی قبول باشه عبادت کردنات عیدتم مبارک آرین جون عید تو هم مبارک خاله هوای مامان مهربونتو داشته باش بوس
☆ یاسمین ☆
19 مرداد 92 12:48
*الوداع ای ماه قران الوداع* عزیز دلم عید شما و آرین جون مبارک.ایشاله طاعات و عباداتت مورد قبول خداوند منان باشه
سمانه مامان پارسا جون
19 مرداد 92 23:23
سلام گلم خوبید؟ عیدتون مبارک
زهرايـــــــــــــــي
20 مرداد 92 8:12
سلام عزيزم مامان نسترن جووونم ... چرا عزيزم مي توني ببيني سمت چپ قالب وبلاگم قسمت Rewind فدات بشم
زهرايـــــــــــــــي
20 مرداد 92 8:12
سلام عزيزم مامان نسترن جووونم ... چرا عزيزم مي توني ببيني سمت چپ قالب قسمت Rewind فدات بشم
مشورت هم خوب است
20 مرداد 92 13:01
اینکه دوست داری رو به جلو و خوبی بری خوبِ ولی خودت رو دست کم گرفتی چرا؟ اگه دوست داشتین یه سر هم اینجا بزنید
زهرايـــــــــــــــي
21 مرداد 92 8:18
فدات بشم فرشته ي مهربون
شهرزاد مامان حسین
21 مرداد 92 21:55
سلام بانو. نگران نباش. همه مون مثل همیم. منم دقیقا آخر ماه به خودم گفتم یعنی حالم بهتر شده؟ یعنی آدم بهتری شدم؟ یعنی بخشیده شدم؟ کم کم بهتر می شیم. چون می خوایم که بشیم. شادباشی بانو.
خــآله فــآطمه
22 مرداد 92 22:15
ممنون مــمــآن کــه اومدی
مرضیه
23 مرداد 92 17:09
سلام عزیزم ایشالله خدا خودش از همه ما قبول کنه عیدت مبارک گلم
☆ یاسمین ☆
25 مرداد 92 10:50
مامان گیسوجون
25 مرداد 92 21:25
عزیزم طاعات و عباداتت قبول حتماً توی این مهد نرفتن حکمتی هست خودت رو ناراحت نکن تو خیلی مادر خوبی هستی
مامان گیسوجون
25 مرداد 92 21:35
خصوصی
سجاد
27 مهر 92 22:50
شما هم دعوت شدین خاله جان ... منتظرتونم