آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

مهد رفتن عالیه

1392/2/9 14:51
نویسنده : مامان نسترن
818 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم

خیلی دلم میخواست عکسای روز اول مهدت رو واست بذارم. اما هرچی می گردم فیش موبایلمو پیدانمی کنم. آخرین بار که دست خودت دیدمش و می دونم که حتما الان درقید حیات نیست. الان دل ورودش ریخته بیرون.

فقط این رو بگم که خیلی خیلی خوشحالم از رفتنت به مهد.نه فکر کنی واسه خودم می گم که چند ساعتی از شلوغی وهیاهو دورم ها. نه . این چند ساعت که نیستی میام خونه ناهار روآماده می کنم . یه دستی به خونه میکشم و یکمیم بیشتر جوشتو میزنم که الان داری چیکار می کنی. فرداش چیکار می کنی. چطور می خوای ازم جداشی. گریه می کنی یانه.

خلاصه که دایم توی هول ولام. اگهخدا بخواد ورفتنت حتمی شد. شاید واسه خودم برنامه بریزم. دیروز که گذاشتمت مهد رفتم پارک لاله. برنامه فرهنگسرا رو گرفتم و عضو گروه سلامت و کوچه خوشبختی شدم. حالا منتظرم بهم زنگ بزنن برم واسه خودسازی.

سه شنبه هم یه خانوم دکتری میاد پارک .قسمت کتابخونه. جلسه روانشناسی گروهی داره. قراره برم. فعلا که به درو دیوار شهر ومردمانش آویزونم که یه جوری اظطراب من مامان رو کم کنن.

فقط آهان داشتم می گفتم خوشحالم میری مهد . چون حس می کنم وقتت به بطالت نمی ره. منم عذاب وجدان ندارم که امروز با پسرم بازی نکردم. تا حدودیم خوابت تنظیم شده. شبا زودتر می خوابی وبی دردسر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

یک عاشقانه آرام
9 اردیبهشت 92 15:03
سلام مامان مهربون مهد رفتن ‍نی نیمون مبارک روز شما هم مبارک امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین
گیلدا
10 اردیبهشت 92 10:45
سلام نسترن جان.پسر گلت چطوره؟مبارکه به سلامتی گل پسرت رو می فرستی مهد.انشااله مهد خوبی باشه و با بچه ها هم کنار بیاد. منم النا رو دارم ثبت نام می کنم منتظر جواب دکترش هستم. روز زن رو هم بهت تبریک میگم.انشااله همیشه سالم و شاد باشی
سمانه مامان پارسا جون
10 اردیبهشت 92 18:46
زنان قبل از مادر شدن ، “پری” و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . . فرشته ی زمینی روزت مبارک
محیا کوچولو
10 اردیبهشت 92 21:59
سلام خاله جونی و نی نی عسلی.خوبین؟ روز مادر و معلم رو به شما مادر مهربون و معلم دلسوز تبریم میگم مهد رفتن مبارک
نسرین مامان باران
11 اردیبهشت 92 11:38
یک سبد یاس سفید بارنگ امید و دعا با یاد خدا تقدیم شما روزتان مبارک
بهار مامان ملیکا
14 اردیبهشت 92 12:36
سلام قشنگم مهد کودک رفتنت مبارک باشه ان شا الله دانشگاه رفتنت عزیزم