آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

آی بازی بازی بازی چه کیفی داره بازی

1391/7/5 10:11
نویسنده : مامان نسترن
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

بازی کردنو خیلی دوست داری. اصلا معنی خستگی رو نمی فهمی و ماشاله پرانرژی هستی و من مجبورم واسه تخلیه انرژی تو و کمک به بابایی که شب خسته میرسه خونه ,شما رو هرجور که هست سرگرم کنم.

شاید خودتو وکسای دیگه ای که دارن این پست رو می خونن بگن چه مامان پر حوصله ای . اما نه اصلا اینجوریام که فکر می کنیین نیست. من با همه عشقی که به پسرم و آیندش دارم ,بازهم فکر می کنم خیلی کم گذاشتم. گاهی وقتا شده اونقدر بی حوصله شدم که  نگو. اما هر جورهست خودمو جمع وجور کردم.

خب بریم سراغ بازی:

البته بازی کردن خودش به نوعی واسه هوش هیجانی و این جور حرفاهم خیلی موثره.

1-این بازی رو خودت اختراع کردی:

با لگوهات کشتی ساختی. بعد ازمن خواستی واست یه ظرف آّب بیارم. بعد کشتی ها رو داخل اب چیندی. بعد از یه مدت کشتی ها نمی دونم چطور شد که تبدیل شدن به فنجون چای واسه مهمونا. لگو ها رو ازآب پر می کردی و به من می دادی که : بفرما چای

دیدم فرش داره خیس میشه,رفتم یه چند تا روزنامه و سفره آوردم پهن کردم زیر ظرف اب.

 

2-بازی دوم:

لگو ها رو با ایده گرفتن از بازی مورد علاقم (هفت سنگ)روی هم چیدم بعد با یه توپ سعی کردیم بزنیم  و بریزیمشون زمین.

استفاده از پاستاهایی با شکلای جور واجور , بعد جدا کردن شکلا ازهم

3-گردو شکستن با گوشکوب

4-چیدن بالشت و کوسن روی هم و پریدن و شیرجه زدن روی بالشتها

5-اگه می تونی منو بگیر, که این بازی رو انجام میدیم با هم خیلیم دوسش داری. اما واسه خاطر مشکل آپارتمان نشینی خیلی نمیشه ادامه ش داد

6-درست کردن یه سطح شیبدار با بالشت و قل دادن توپ و ماشین .وای که چقدر خندیدیم. بالشتارو تبدیل کردم به سرسره و الاکلنگ . البته اگه پشتی داشتم خیلی بهتر بود که به دلیل نبود امکانات نشد.

7-سی دی عمو پورنگ و سه قلوها  داخلش جایزه داره . عروسکای انگشتی که عمو پورنگ واسه خرید اصل سی دی تبلیغش می کنه. دیروز انگشتتو کردی داخل لگو هاتو گفتی : مامان انگشتی.

تصمیم دارم با مقوا و کاموا واست این انگشتی هارو درست کنم.

8- و درآخر فکر می کنم الان بتونیم خمیر بازی رو شروع کنیم. بازی محبوب من توی مهد کودکم

یه دستور تهیه خمیر رو پیدا کردم سر فرصت واست درستش می کنم:

۲ پیمانه آرد + یک پیمانه نمک + ۲ قاشق غذا خوری خامه + ۲ پیمانه آب + ۱ قاشق غذا خوری روغن مایع + رنگ دلخواه غذائی ( مواد را باهم مخلوط و در دمای متوسط درون یک قابلمه به آرامی بپزید تا مواد سفت شوند . بعد در ظرف سر بسته نگهداری شود )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه مامان یسنا
5 مهر 91 10:38
خوش بگذره نسترن جون
علامه كوچولو
5 مهر 91 10:49
محتواي وبت عاليه به معناي واقعي لذت بردم و با اجازه لينكت كردم به منم سر بزن خوشحال ميشم
مامان گیسوجون
5 مهر 91 11:00
خسته نباشی مامان نمونه قربونش برم بچم اینهمه خلاقیت و هوش داره ببوسش
گیلدا
6 مهر 91 10:01
سلام نسترن جون.راستش به نظرم وقتشه که بری بیرون و یه کم هوا بخوری.تو اکثر کشورهای پیشرفته دنیا مادرها تا 2 سال مرخصی دارند ولی بعد مثل سابق می رن سر کار.بالاخره که باید وابستگیش بهت کم بشه.یه پیشنهاد دارم:بذارش کلاس ورزشی مثل ژیمناستیک .هم اشتهاش بهتر میشه و هم انرژیش کمتر میشه.موفق و شاد باشی
مرضیه
6 مهر 91 12:46
سلام نسترن جون سعيد خيلي اهل توپ بازي و شوته كه بيشتر با باباش بازي ميكنه بعضي وقتا هم سي دي ميبينه گاها هم بهش اجازه ميدم با كامپيوتر بازي كنه در كل زياد بهم كاري نداره و خودش رو با اسباب بازياش سرگرم ميكنه فقط وقتي ميخواد نقاشي بكشه و رنگ كنه منو صدا ميزنه
شهرزاد مامان حسین
6 مهر 91 16:03
شکسته نفسی نکن نسترن جون. خیلی این بازیهایی که با پسری می کنی جالبه. خوش به حال این گل پسر
مامان یاشار
7 مهر 91 0:50
به به به چه بازی های هیجان انگیزی ، منم دلم خواست
ارغوان
9 مهر 91 7:34
سلام چه بازیه جالبی... از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم...امیرعلی کوچولو رو ببوسید