آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

عاشقتم

1391/5/14 22:17
نویسنده : مامان نسترن
887 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم

یکی از دوستای خوب مجازیم به پست قبلیم اعتراض کرد که انگار موج منفیش زیادبوده.

راستش با این حرفش حس کردم یه لحظه نوشته هام شبیه صادق هدایت شده. اما اینجور نیست. با همه اتفاقات جورواجوریکه اطرافمون داره پیش میاد که اثراتش تنها به من برنمی گرده , دامن همه جامعه رو گرفته , من خیلی به خونواده کوچیک 3نفره مون ایمان دارم.

با درایت بالای بابایی در اداره  بهتر وبهتر زندگی و پیشرفتای روز به روز گل پسر , دیگه اهمیتی به بیکاری و موج منفی اقتصادی جامعه ندارم.

می دونم پسر گلم مثل بابایش دستشو میزنه روی زانوهاشو بدون تکیه به بقیه زندگیشو جمع و جور میکنه. هرچندکه باوجود بابایی بافکرودوراندیشت نصف راهو رفتی.

گل مامان

عاشقتم وقتی میبینم اینقدر دقیق وقتی کتاب واست میخونم گوش میدی و روز بعد کتاب رو حفظ شدی.

عاشقتم وقتی میبینم اینقدر خوب کمکم می کنی و سفره رو واسم جمع می کنی

عاشقتم وقتی اشتباهی می کنی و خودت متوجه میشی و بعد ازچند لحظه جیغ وداد میای آروم بغلم می کنی و می گی خیلی دوستت دارم

عاشقتم وقتی هرچیزی که می خوری , اول نصفش می کنی و یه نصفه به من می دی

همین طور عاشق اینم که هرکاری رو دوست داری خودت انجام بدی,

من من

خودت درو بازکنی .خودت گوشی تلفن رو جواب بدی. برنامه تلویزیونی خودت رو نگا کنی. چراغ رو خودت روشن کنی. لباستو خودت بپوشی.

آخه می دونم الان سن , سن لجبازی و منم کردنه. عاشقتم

این مرحله رو هم زودی بگذرون.گل پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امیرعلی
15 مرداد 91 10:10
عکسای خیلی قشنگیه ایشالا همیشه خوش باشید پسر گلت رو از طرف ما ببوس
گیلدا
15 مرداد 91 14:44
سلام.خیلی قشنگ و زیبا بود.مخصوصا بازیهای قشنگی که با هم دارید.چقدر پسری از بازی کردن با مامانش لذت می بره.
مامان نیایش
15 مرداد 91 15:09
آفرین به همه مامانا که با وجود سختی های زیاد همیشه عاشقه بچه هاشونن و شاید قبلش باید بگم آفرین به خالقمون که مهر مادری رو اینقدر زیبا درونمون رشد داده خدا رو شکر
الهه مامان یسنا
21 مرداد 91 11:50