آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

پیشرفتهای ساعت به ساعتی

1391/4/6 10:10
نویسنده : مامان نسترن
824 بازدید
اشتراک گذاری

باهمه اینکه پست قبلی از حساسیت سنت گفتم.شیرینهای دوسالگیت رو نباید فراموش کرد.

مثلا:

شلوار و جوراب رو خودت درمیاری و می پوشی.

وقتی میری آرایشگاه دیگه مثل گذشته سروصدا نمی کنی. وقتی برمی گردی خونه میری سراغ سشوار و می گی: اوشوار کنم

عاشق کارتون باب اسفتجی و لاک پشتای نینجا شدی. : به قول خودت:      آب اسفنجی    لاکپشتای اینجا

شعر ژاپنی کارتون سندبادرو که نگو اونقدر خنده ام می گیره . نمی دونی با چه ژستی خوانندشو همراهی می کنی.

آه یه مورد جالب اینکه فکر کنم پسرم خودم یه استعدات رو کشف کردم .

موسیقی.

تموم صداها رو تقلید می کنی. ازصدای آیفون بگیر تااااااااااااااا صدای بال زنبور و ........

از ورزشها  که دو

فوتبال

سه چرخه سواری که الان یه هفته ست خودت دیگه پا میزنی .

و کشتی

اینم از پیشرفتهای روز به روز و ساعت به ساعت پسر من .

فقط یه چیزی که هست اینه که همچنان پسرم برخلاف مامانش به رژیم گرفتن ادامه میده. اما سرحال و پرانرژی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نیایش
6 تیر 91 10:19
ما شا الله به این همه انرژی آفرین خیلی باهوش و با استعداد هستی گل پسر ایشالا خوب هم بخوری وگرنه مثل نیایش من کوچولو موچولو می مونی البته نیایش هم مثل مامانش کوچولو ست دیگه
مامان نیایش
6 تیر 91 10:19
نسترن(یک عاشقانه آرام)
6 تیر 91 13:35
آقا شدی دیگه آرین قشنگم
مامان یاشار
6 تیر 91 13:41
مرسی مامان هم اسم که بهمون سرزدی. جیگر تقلید صدای گل پسر رو من با اجازه امیر علی جون رو لینک کردم.
parial
6 تیر 91 13:43
باسلام خدا انشاالله گلتون رو واسه شما و شما رو واسه گلتون نيگه داره خوشحال ميشم يه سر هم به ما بزنيد شايد چيزه بدرد بخوري واستون پيدا بشه
گیلدا
6 تیر 91 14:09
سلام نسترن جان.خوبی؟گل پسر چطوره؟راستش النا هم همینطور شده .=چه خوشحال باشه چه ناراحت جیغ می کشه و گاز می گیره.کلافه شدم از دستش.فکر کنم این کارها یه سنی داره که باید بگذره.یادمه یه روز داشتیم یه فیلم شبکه 3 نگاه می کردیم تو این فیلم یکی به اون یکی گفت احمق.النا هم این کلمه افتاده بود رو زبونش و همش می گفت احمق.بچه ها تو سن یادگیری هر چی می بینند و می شنوند یاد می گیرن.ما باید کم کم بدی و خوبی حرفها و حرکات رو نشونشون بدیم. برات آرزوی موفقیت دارم.شاد و پیروز باشید
مامانی کسرا
6 تیر 91 14:56
صد قل هوالله به این آقا پسره به قول خانم مشاور خیلی خیلی باهوش
مامان گیسو جون
7 تیر 91 1:22
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ماشاا... هزار ماشاا... به این پسر نازو باهوش
زينب عشق مامان و بابا
7 تیر 91 13:41
سلام سلام خوبيد ؟گل ماهتون خوبه اعياد بر شما بسيار مبارك خبر خبر كه زينب گل ما يكسال و نيمه شد
مامان اوا
8 تیر 91 1:06
سلام عزیزم.داشتم کلماتی که پسری میگه رو میخونم به اب اسفنجی که رسیدم کلی خندیدم.جیگره این پسر.
مامان رها
8 تیر 91 22:54
الهی من فدای این وروجکا بشم که مثل طوطی هرچی میگی تکرار میکنن
الهه مامان یسنا
12 تیر 91 14:50
آفرین به این گل پسر!! اشوار من عزیزم اشوار کن
مامان ماهان
18 تیر 91 16:52
به به آفرین به امیر علی ناز وااااااااااااااای ماهان عاشق این کارتونهاست اگه همین طور پیش بره یه دفعه دیدی دوبلور صدا سیما شدااااااااااااااااااا