آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تولد مامان نسترن

1391/3/25 19:53
نویسنده : مامان نسترن
900 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم دوستت دارم ، همسرم تولدت مبارک

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير
 زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدامروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبه زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیباییتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسٍ8�</span><br /><span style= 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net




تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netبازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخکتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net



هدیه ای ازآسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نازنين (مامان نور)
26 خرداد 91 15:12
تولد مامان نسترن جوني مبارك... ايشالا هميشه سايش بالا سر ارين جون و باباي ارين جيگر باشه... ايشالا تولد صد سالگيت
مامان گیسو جون
27 خرداد 91 12:27
نسترن عزیزم تولدت مبارک از خدا برات بهترینها رو می خوام الهی 120 سالگیت رو جشن بگیری
کیمیا
27 خرداد 91 15:07
سلام نسترن جونم تولدت با تاخیر مبارک عزیزم انشالله سالیان سال در کنار همسرت به خوبی وخوشی زندگی کنی عزیزم
هاله
28 خرداد 91 1:57
تولدت مبارک باشه عزیزم در کنار همه نازنین هایی که در زندگیت نقش دارند سالیان سال با خاطرات خوب زندگی کنی
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
28 خرداد 91 10:42
خواهر جونم تولدت مبارک.الهی 120 سال سایت رو سر پسر کوچولو همسر مهربون باشه. قدر این شوشوی مهربون و با احساس رو بدون و چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید.
نسرین مامان باران
30 خرداد 91 9:01
نسترن جون تولدت مبارک . با آرزوی بهترینها
مامانی کسرا
30 خرداد 91 14:32
صدسال به از این سالها... تولدت مبارک مامانی عزیز
الهه مامان یسنا
31 خرداد 91 2:00
نسترن جون تولدت مبارک
گیلدا
31 خرداد 91 8:42
سلام نسترن جان.بسلامتی تولدت مبارک.انشااله همیشه سالم و شاد باشی.من بعد از چند سال اومدم مشهد .چقدر تغییر کرده.
شهرزاد مامان حسین
31 خرداد 91 15:03
سلام نسترن عزیز. تولدت مبارک. هزار سال زنده و سلامت و در کنار خانوادت شاد باشی
مامان ثمینا
31 خرداد 91 20:00
نسترن جون یه دنیا تبریک یک دنیا شادی برای تو و خانوادت
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 91 1:32
سلام نسترن جون تولدت گلباران عزیزم
گیلدا
1 تیر 91 8:21
سلام.عزیزم خیلی دوست داشتم ببینمت.حتی شماره ات هم برداشتم ولی اونقدر وقت کم بود و هوا گرم که فرصت نشد.انشااله دفعه بعدی.همش نگران النا بودم که گرمازده نشه.شکر خدا اصلا مشکلی پیش نیومد.ما تو یه هتل از طرف شرکت همسری تو خیابون امام رضا بودیم.خیلی به حرم نزدیک بود.با مامان و بابای خودم رفته بودیم .شاندیز و الماس شرق و 4 طبقه و زیست خاور رو هم رفتیم .دیگه جایی وقت نکردیم بریم.انشااله دفعه بعدی جاهای دیگه رو هم می ریم.دوست داشتم بند گلستان هم بریم که نشد. با آرزوی بهترینها برای شما دوست خوبم
مامان لیلا
1 تیر 91 12:36
سلام نسترن جون .تولدت مبارک .انشاالله صد و بیست ساله بشی . امیر علی جونو ببوس .
مامان محمدرضا
1 تیر 91 18:40
سلام نسترن عزیز تولدت مبارک.آپم
مامان اوا ناز نازی
4 تیر 91 10:54
سلام خانم گلی تولدت خییییییییییلی خیییییییلی مبارک.شوهرت بنده خدا چه با احساس برات نوشته.من اگه بجای تو بودم این نوشته رو با صد تا کادوی گرون قیمت هم عوض نمیکردم.قدر زندگیتو بدون عزیزم
مامانی شیما وحدیث
4 تیر 91 14:37
باتاخیر مامان نسترن جون تولدت وهزاران بار تبریک عرض میکنم وامیدوارم که درکنار همسر وفرزند نازنینت زندگی ای پر از شادی داشته باشی و قدرتورو همیشه بدونن . این اعیاد زیبا رو بهتون تبریک عرض میکنم . درضمن آپم ومنتظر حضور گرمت
مامان نیایش
6 تیر 91 10:06
مامان نسترن گل تولدت رو با تاخیر تبریک میگم عزیزم ان شا الله سایه ات رو سر پسر گلت باشه همیشه بوس منم 27 ام بودم
مامان صدف
11 تیر 91 9:50
مامان نسترن تولدت مبارک. دعا میکنم سالیان سال سایت بالا سر بچت باشه. دست بابایی هم درد نکنه بابت این پست زیبا
مامان ماهان
18 تیر 91 16:47
سلام گلم تولدت رو با تاخیر تبریک میگم الهی 120 ساله بشی خانمی