آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

اولین شهربازی

1391/2/15 19:26
نویسنده : مامان نسترن
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس رو ازطریق یکی از سایتا قاب واسش گذاشتم و می خوام بدم واسم بزنن روی شاسی.

 شبیه که رفتیم خونه خاله جون نوشین واسه تبریک روز معلم به عموجون سعید.

این جا واقعا خوشتیپ شدی خوشگل پسرم . دست آنا جون درد نکنه با سلیقه قشنگش در انتخاب لباس شما

 

دیشب بابایی مارو با زود اومدنش به خونه غافلگیر کرد و وقتی جلوی در شهربازی از ماشین پیاده شدیم واسه دومین بار هم غافلگیری اومد سراغمون.

وشما که همیشه از دور چرخ وفلک بزرگ پارک ملت رو که به قول و نوشته خودشهربازی سومین چرخ وفلک بزرگ دنیاست رو میدیدی ذوق می کردی .رفتیم پارک و سوارش شدیم .

میبینی چطور محو وسایل و جیغ ودادای مردم شدی عزیزم

واین شد اولین شبیکه پسر گلم وارد شهربازی پارک ملت شهرش شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آرزوهای رنگی (گالری نقاشی)
15 اردیبهشت 91 19:38
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان .اگر اجازه بدهید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید
مامان رها
15 اردیبهشت 91 23:32
عزیزمی چه عکس نازی شده میبوسمت خاله جون
آوين
16 اردیبهشت 91 0:03
سلام ميشه ازت خواهش كنم اگه اشكالي نداره آدرس اين سايت عكس رو به من هم بديد ممنون ميشم بزاري توي وبلاگم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
16 اردیبهشت 91 8:19
قربونت برم با این عکسای خوشگلت. بی معرفت حالا دیگه میری پارک اونم بی خبر و بی صدف!!!!!!!!!!!!!!!!!
گیلدا
16 اردیبهشت 91 13:05
سلام.به به گل پسر عجب ژستی گرفته.دیگه مرد شده.نسترن جون آدرس این سایته رو به منم می دی ببینم می تونم باهاش کار کنم یا نه. شاد و سلامت باشید
رادین عشق زندگی
16 اردیبهشت 91 14:22
سلام دوست عزیز نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده لطفا بهش رای بدید http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/
رادین عشق زندگی
16 اردیبهشت 91 14:42
سلام دوست عزیز نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده لطفا بهش رای بدید http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/ راستش نی نی ما هیچی رای نیورده به کمکتون نیاز داریم
عمه ی لارا
16 اردیبهشت 91 15:52
سلام چه کوچولوی ناز و خوشگلی لوپشو بکشم
مامان حسین
16 اردیبهشت 91 23:31
سلام نسترن جون ماشالله ارین جون چقدر بزرگ و اقا شده بوسسسسسسسسسسس
مرضیه
16 اردیبهشت 91 23:49
سلام ميشه اسم سايتش رو بذاري
مامان امیر علی
16 اردیبهشت 91 23:59
ماشاله خاله جون تیپتو قربون شهر بازی رفتنت مبارک باغ وحش هم برید جالبه
سحر مامان آراد
17 اردیبهشت 91 13:03
خوش تیپ خوش گذشت
مامان یسنا
17 اردیبهشت 91 13:34
خوشتیپ من خاله آپم بیا پیشمون
مریم مامان درسا
19 اردیبهشت 91 17:32
وای عشق منو ببین بلا چه تیپی زده؟ قربونش برم ، نسترن جون خودت چطوری؟
سمیرا
19 اردیبهشت 91 21:30
مامانی روز شماهم مبارک باشه عزیزه دلممممممممم . بووووووووووووووووووووس
مامان نیایش
21 اردیبهشت 91 9:22
الهی همیشه خوش باشی پسر ناز عزیزم از طرف من مامانی رو یه بوس چاق کن و بگو خیلی دوستت دارم روزت مبارک زنده باشی الهی
شیوا
21 اردیبهشت 91 10:53
من لینکتون کردم ماشالله به این آقا پسملی خوشمل خودمون
نازنین
25 اردیبهشت 91 9:05
سلام مامان گل من مامان علیرضا هستم از نظری که واسه پسرم گذاشتی ممنون روزت هم مبارک راستی پسرت خیلی نازه خدا حفظش کنه


ممنونم . خانومی آدرستو ندارم