آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

روز معلم مبارک

1391/2/13 10:21
نویسنده : مامان نسترن
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که دارم سعی می کنم جوری برنامه ریزی کنم که هر زمان  شما بیدارشدی, با هم باشیمو من کمتر توی آشپزخونه و دنبال کارام باشم.

واسه همین کلاسای مختلفی واست گذاشتم

اونم به سبک خودم و خونگی

درهفته رشتهای جورواجور آموزشی داریم.

اینم یه برنامه آموزشی ساخته مامانیه که باهم کار میکنیم:

کتاب خونی و قصه گویی

شعر خونی

آموزش زبان انگلیسی

آموزش قران

ورزش ورقص

بیرون گردی و پارک روی

کارت بازی

تقریبا تمام روز رو باهمیم. و تموم این آموزشا رو باهم کار میکنیم.

قربونت بشم استعداد یادگیریت خوبه( فقط چشمت نزنم )

اونقدر باهم کتاب خوندیم که حالا هروقت از خواب بیدار میشی خودت کتاباتو از روی میزت میاری و میریزی وسط اتاق.

یکیشونو انتخاب می کنی تا واست بخونم. از همه بیشتر شنگول ومنگول و خاله سوسکه و حسنی و 3 بزغاله رو دوست داری

دقت کردم اکثرا شعرای مرحوم استاد منوچهر احترامی رو دوست داری. اونم واسه آهنگ قشنگ داستان. راستش کتاب قصه های جدید اکثرا بی وزن و قافیه هستن. خودم فکر می کنم نویسنده تنها هدفش چاپ یه کتاب و به جیب زدن پول بوده.

خلاصه کلاس کتاب خونی که تموم میشه از سر علاقه زیاد به کتاب, میری اسبتو سوار میشی و یه چند مرتبه ای از روی کتاب با سرعت برق و باد می گذری تا همشون برن توی مغزتخنده

شبام عاشق قصه ای. گاهی وقتام نمی ذاری من قصه بگم می گی بلدم . شروع می کنی: یکی بود یکی نبود.

از کلاس زبان نگو که پیشرفتت عالی بوده. با کمترین امکانات ( شایدم در حد صفر) چند تا لغت رو در عرض 3 روز یاد گرفتی

گربه ماشین کفش بینی دست اسب

کلاس ورزش رو نگو که منم مجبورکی  ثبت نام کردم. تقریبا هر روز صبح بلاجبار میریم توی پارکینگ و شما دوچرخه بازی و منم بدو بدو

 

عزیزکم

گلکم

خوشگلکم

ماهک من

دیروز روز معلم بود.

یادش بخیر اونوقتا که کوچولو بودم و میرفتم دبستان , همیشه مامانم این روزا که میشد یه کتاب میخرید و کادوش میکرد. هیچ یادم نمیره , یه شاخه گل میخک قرمزم می چسبوند روی کتاب و میداد به من تا هدیه اش بدم به خانوم معلمم.

یه خاطره دیگه م که از اونروزا یادمه اینه که این هفته که میرسید . دل تو دلم نبود تا مامانم بیاد خونه ببینم بچه هاش واسش چی کادو دادن.

یادش بخیر ساعت 12ظهر که میشد مامانم که میرسید خونه. عقب و جلوی ماشن پر بود از قاب عکس و گل   و کتاب و ورق کادو

انگار همین دیروز بود.

مامان جون(آنا جون شما) روزت مبارک.

شما اولین معلم زندگی من بودی.

عزیزکم در ادامه عرایضم بگم که با وجود اونهمه کلاس جور واجوریکه من واست گذاشتم , پس منم یه جورایی معلمم نه:

پس

روزم مبارک

روزتون مبارک همه مامانای گل ومهربونی که اولین آموزگارای آدمای بزرگ آینده این

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی کسرا
13 اردیبهشت 91 11:20
این روز قشنگ واسه شما هم مبارک و فرخنده باشه مامانی مهربونه همیشه نگران نسترن جون من هر زمان وب امیرعلی رو میخونم استرس تمام وجودم میگیره که ای داد بیداد نکنه من مامان خوبی نیستم!!! طفلک بچه ام چقدر کم شانسه ببین مامان امیر چقدر واسش کارای مختلف میکنه چقدر نگرانشه... خلاصه این حس ماندرانت تا کرمان میاد و من دچار همون عذاب وجدان میکنه!!! موفق باشی عزیزم
مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 15:45
سلام عزیزم منم به نوبه خودم به همه مادرها و معلم های نازنین مخصوصاً آنای گل شما این روز رو تبریک می گم روزگار خوشی داشته باشی دوستم
مامان مانی جون
13 اردیبهشت 91 17:00
ممنون بابت جملهء قشنگت روز تو هم مبارک نسترن جون
مامان یسنا
13 اردیبهشت 91 17:38
روز شما هم مبارک !! ممنون که بهمون سرزدی
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:09
روز معلم رو به مامان مهربونتون و يه جورايي به خودتون تبريك ميگم خيلي خوبه كه برنامه ريزي روزانه انجام دادي .موفق باشي عزيزم بوس براي آرين جون
مامانی شیما وحدیث
14 اردیبهشت 91 0:55
سلام مامان نسرین جونم روز تو هم مبارک باشه عزیزم خیلی پیامت قشنگ بود واولین باربود که شنیده بودم . چشت نزنم چه حوصله ای داری تو پس خوش به حال آرین جون که انقده مامان خوب و با حوصله ای داره .امیدوارم وقتی بزرگ شده قدرت وحسابی بدونه . چقدر خوب مامان جونت معلم بود؟میتونم درکت کنم که اون موقع ها چه ذوقی میکردی وقتی مامان می اومد ؟ ممنون که سرزدی
مریم مامان درسا
14 اردیبهشت 91 3:33
سلام نسترن جون وااااااای چقدر دلم براتون تنگ شده بود، عشق من چطوره ؟خوبه یه عالمه ببوسش
مهتاب
14 اردیبهشت 91 15:04
اولین روز دبستان بازگرد کودکیها شاد و خندان بازگرد بازگرد ای خاطرات کودکی بر سوار اسب های چوبکی خاطرات کودکی زیبا ترند ما پر از تصمیم کبرا می شدیم پاک کن هایی ز پاکی داشتیم ای معلم نام و هم یادت به خیر یاد درس آب و بابایت به خیر ای دبستانی ترین احساس من باز گرد این مشق ها را خط بزن نسترن گلم خیلی ممنون که منو بخاطرات کودکی بردی دستهای مامان گلتو از طرف من ببوس چون دستهای مهربان معلم ها همیشه بوسیدنیست
مامان فرزانه
14 اردیبهشت 91 18:51
سلام عزیزم وای چقدر دلم براتون تنگ شده بود من خیلی تنبل شدم یه جورایی دپرسمو زیاد نمیام ولی خیلی دلم پیشتونه همیشه امیر علی رو ببوس نیایش که خیلی شیطونی می کنه و از دستش کلافه ام
sara
15 اردیبهشت 91 2:15
سللللاااااااااااااام به دوست مهربونم خوبی عزیزم؟ ای حانم تو واقعا نمو نه ای ببوس امیرعلی
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 16:02
سلام خانمی ببخشید با تاخیر روزت مبارک واقعا هم که میشه گفت معلم هم مادره و مادر هم معلم عزیزم مامانت هم ان شا الله که همیشه زنده و سالم باشن روزشون مبارک مامان من هم معلم بودن چیزایی که نوشته بودی خاطره اون روزها رو برای منم زنده کرد پسر گل رو ببوس
آوين
15 اردیبهشت 91 17:56
مامان معلم مهربون واسه اين همه زحمتي كه ميكشي خسته نباشي ممنون كه بهمون سر ميزنيد
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
16 اردیبهشت 91 8:18
آفرین به این مامان پر حوصله و پر برنامه.خاله جون یک کلاسم برای صدف بذارین.
مامان امیر علی
16 اردیبهشت 91 23:58
خصوصی داری
مریم
18 اردیبهشت 91 1:04
نسترن جون روز شما هم مبارکککککککک وای عزیزم با این عکس کتابها من بردی به اون دوران یادش به خیر چقدر زود دیر میشه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 5:08
روزت مبارک معلم امیر علی.
عمه ی لارا
18 اردیبهشت 91 15:19
_█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
عمه ی لارا
21 اردیبهشت 91 10:42
مادر مهربون ولادت حضرت فاطمه(س)را به شما مادر عزیر و مهربون تبریک عرض میکنم
الهه مامان یسنا
26 اردیبهشت 91 0:38
عزیزم خصوصی داری