آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

روز مادر

1391/2/21 10:46
نویسنده : مامان نسترن
674 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم از کجا وچه جوری سر صحبتو باهت باز کنم .فقط میدونم کلی حرف واسه گفتن دارم.

از حرف زدنات بگم که از لحظه ایکه چشماتو باز میکنی تا لحظهای که میخوای بخوابی همین جور یه بند ماشالاه حرف میزنی.

یکسر در حال خاطره تعریف کردنی. دیروز اینجوری شد. بابا اینکارو کرد.

فقط کافیه تلفن زنگ بزنه اصلا نگا نمی کنی کی هست شروع می کنی که الان مامانم آب خورد. مامانم منو دعوا کرد(شرمنده گاهی مجبورم می کنی دیگه). الان بابام داره راه میره.

راستش باید انگاری کم کم مراقب خوردن و پوشیدن و راه رفتنم باشم که یه وقت توسط دوربین شما شکار نشم که آبروم جلوی درو همسایه میره.

چیکار کنم گلم یه عمر من مثلا مامان عادت کردم متوسط زندگی کنم. نمی دونم شایدم زیر خط متوسط.

حالا شما می خوای من درعرض دوسال بشم پاک و پاکیزه عینهو خودت.

نه دیگه توقع زیادی ازم نداشته باش. بهم اجازه بده گاهیم از دستت ناراحت بشم. مثلا اونوقتایی که کتاب محبوبتوپاره میکنی. یا اونوقتایی که کفشای منو از هر جایی که قایم می کنم باز پیدا می کنی و گمب گمب روی سرامیکا راه میری.

عزیزکم خونه آپارتمان نشینی جا واسه اینجور کارا نداره. اگه شمام خیلی قبلترک از من بدنیا میومدی میتونستی تا قله قافم بدویی. اما حالا نفس می کشی همسایه میاد دادو هوار

گل مامان

خوشم میاد فقط منو کردی آینه عبرت . لب باز میکنم مامان نسترن تحویلم میدی. تموم اصطلاحاتو رفتارم شده فیلم زندگی شما.

نکن عزیزکم نکن . حیف تونیست که بخوای تموم آسمون رو توی من خلاصه کنی.

من خیلی وقته که از همه آسمون خداحافظی کردم. چه طور بشه که یه نمازیه دعا یه حرف بتونه تکونم بده.

تو مامان نشو .

گفتم مامان

دوروز دیگه می خوان واسه مامانا بزرگداشت بگیرن.

مامان یعنی:

صبوری

فداکاری

ازخودگذشتگی

بازم از خود گذشتگی

همش از خود گذشتگی

اصلا خودی وجود نداره که ازش بخوای بگذری

همش به تو رسیدن واسه تو بودن واسه تو زندگی کردن

حتما می خوای بپرسی یعنی ناراحتی مامان؟!!!!!!!!!

ناراحت نیستم پسرم . تویی باید باشه که من به زندگیم هدف بدم.بقیه رویاهم همه اومدنو رفتن . هیچ کدوم دووم نداشتن. درس خوندن. دانشگاه. کار. ..........

فقط رویای شیرین مادرانه و خانومانه ( منظورم وجود یه نفر همراه واسه رسیدن به تو . متوجه شدی چه کسیرو میگم. بابایی)

فقط حس قشنگ مادرانه بود که تا الان واسم مونده و هرروزش با دیروزش متفاوته.

راستش وقتی میبینم این اندازه دارم توی زندگیت ردپا میذارم یه جورایی میترسم. اگه ناخودآگاه بیراهه رفتم نکنه پسرمو آیندشو داغون کنم.

یهویی عقب گرد می کنم. . یعنی ناخواسته و شایدم خواسته خودمو عوض می کنم.

گاهی یه کوچولو حس می کنم شدم شبیه اونوقتا که قد تو بودم.   بیشتر اونوقتایی که باهم بازی می کنیم و تو میشی همبازی من. کلی باهم می خندیمو شادی می کنیم.اونوقته که حس می کنم دارم برمی گردم به اصل خودم

چقدر تو بوی بهشت رو میدی. اصلا از بوی تو هستش که منه مامان بهشتی میشم.

خیلی وقته که کاری به وسایل پر زرق وبرق و گرون گرون واسه باهوش کردنت ندارم.

فهمیدم همین بازی کردنمون . دنبال هم دویدنمون . خندیدنمون. کتاب خوندن . کلمه به کلمه حیونارو انگلیسی صدا زدن.

اصلا حرف زدنامون که مثل دوتا آدم بزرگه.

اصلانشم فک نمکی کنم تو هنوز بچه ای . خیلی بزرگونه باهم مشکلات رو حل می کنیم . اینجوری راحتتر وزودتر به اختلافمون خاتمه میدیم. می دونم که همه چی رو درک می کنی. اصلانم نمی گم توهنوز بچه ای.

خوشگل مامان همینا کافیه که تو بشی انیشتن کوچولو

ادیسون

پاستور

نه چرا راه دور برم

پرفسور حسابی عزیز استاد عشق

فقط کافیه منه مامان تو رو باور کنم

بگم تو می تونی

همین کاری رو انجام بدم که مامان ادیسون وقتی دید پسرشو بخاطر سوالای عجیبو غریب از مدرسه اخراج کردن

مامان واقعا  مامانش اصلا نشست غصه بخوره. برعکس گفت من خودم به پسرم درس می دم.

 

عزیزکم خیلی حرف زدم.

فقط می خوام از طریق وبلاگت به دوستای گلت بگم

قدر و ارزش ماماننای مهربونتونو بدونیین

مامان مهربونا

مامان خوشگل و مهربون وعزیز خودم

روزت که اصلا فر ق نمی کنه می خواد امروز باشه یا دوروز دیگه

مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 اردیبهشت 91 10:17
سلام نسترن جان واقعا این احساس قابل ستایشه و برازنده ی شماست اسم مادر روزت مبارک مادر مهربون
گیلدا
21 اردیبهشت 91 11:51
سلام نسترن جان.دست گلت درد نکنه بخاطر آدرس اون سایت عکس.فوق العاده است.راستش وقت نکردم عکسهای جدید النا رو بذارم .این عکسها مال 7 ماهگیشه که تو شرکت داشتم و روش کار کردم و فرستادم. منم پیشاپیش بهت روز مادر رو تبریک می گم.امیدوارم همواره موفق و شاد و سلامت باشی. استاد من می گه که بچه ها معلم ما پدر و مادرها هستن و راستم می گه.این رو باور داشته باش و از کارهای پسرت ناراحت نشو.البته منم گاهی از خستگی زیاد عصبی می شم ها.خدا ما رو ببخشه
آوين
21 اردیبهشت 91 12:02
نسترن جونم بهتريم مامان دنيا روزت پيشاپيش مبارك
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 12:21
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روزت مبارک عزیزم
مامان یسنا
21 اردیبهشت 91 13:10
سلام عزیزم روزت مبارک که نه هر روز روز مادره هر روز باید واسه مادری چون تو بزرگداشت گرفت. که این همه قشنگ از احساست نوشتی گلم.هر روزت مبارک مادر مهربون که دیروزمون با امروزمون همیشه متفتونه با این بچه های آسمونی
سارا
21 اردیبهشت 91 14:24
سلام روز ماد مبارک چه گل پسری دارید ماشالا، خدا حفظش کنه
سمیرا
21 اردیبهشت 91 14:50
نسترن جونم روزت مبارک باشه مامان مهربون و دوست داشتنی . پسر گل ما چطوره . بوووووووووووووووووس عاشقشممممممممممم
سمیرا
21 اردیبهشت 91 14:51
نسترن جون روزت مبارک باشه عشقمممممممم. پسره گل من چطورههههههههه . بووووووووووس . عاشقشمممممممممم
مامان مانی جون
21 اردیبهشت 91 16:34
روزت مبارک مامان نسترن گر چه روز تولد آرین جون روز اصلی مادره آخه اون اولین روزیه که حس مادر شدن رو داشتی
مامان علي خوشتيپ
21 اردیبهشت 91 20:04
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg
محيا كوچولو
22 اردیبهشت 91 0:54
واي خاله چقدر پر احساس بود ولي معلوم نبود شادي توشه يا غم يعني هردوتاش باهم بود ايشالله گل پسرتون هميشه قدر ماماني شو بدونه
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 2:30
عزیزم درست میگی ما مادرای ایران زمین همه همین طوریم حالا به درست و غلطش کاری ندارم ...... اما گاهی خود منم به شک میافتم که باید اینقدر از خود گذشتگی کرد ..... قربونت برم روزت مبارک آرین عزیزمو ببوس
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:24
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید روز مادر مبارک . . .
مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 9:42
یک آسمان ترانه ، صد بیت عاشقانه تقدیم قلب پاکت ای مادر نمونه روز زن و روز ماد ر بر شما دوست عزیزم مبارک.
مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 9:48
خانوم و.اقعا ماد ر نمونه ای هستی و چه زیبا نوشته ای و چه گل پسر بلایی داری خدا براتون نگهش دئاره و محکمممممممممممممممم ببوسش
مامان گیلاس
23 اردیبهشت 91 11:20
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . .
دایی بنی جون
23 اردیبهشت 91 23:37
سلام آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد روزتون مبارک
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:41
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
مامان آبتین
24 اردیبهشت 91 15:11
سلام سپاس از اینکه من سرزدید با اجازه لینکتون میکنم
مامان آبتین
24 اردیبهشت 91 15:12
روز مادر رو هم به شما تبریک میگم عزیز
مامان آبتین
24 اردیبهشت 91 20:15
سلام سپاس از حضور تون با کسب اجازه لینک شدید
نفس مامان
26 اردیبهشت 91 9:03
ممنون از تبریکتون.ببخشید با تاخیر روز شما هم مبارک باشه عزیزم