آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

به افتخار کوچک پسر بزرگ ایران زمین

1390/10/28 17:32
نویسنده : مامان نسترن
925 بازدید
اشتراک گذاری

اونوقتا که نه تو بودی و نه بابایی

میدونی چطور میشد که انرژی می گرفتم یا به قول خودت شارژمیشدم؟

با خریدن یه لباس نو , یه کتابی که به موقع و زمان خودش به دستم رسیده باشه, یا با گرفتن یه نمره خوب توی امتحانات مدرسه ودانشگاه و.......

واصلا فکر نمی کردم روزی برسه که یه پسر بچه شیطون و بازیگوش بتونه منو با لقمه لقمه غذا خوردنش و تک تک کلماتش به وجد بیاره و انرژیمو زیادتر کنه.

تمام تاثیرات رفتار تورو می تونم توی وجودم حس کنم. اینو تنها خودم نمی گم , اطرافیانمم بهش پی بردن.

روزیکه یه بشقاب نیمروی صبحانتو نوش جون میکنی و تقاضای یه بشقاب دیگه می کنی( درست عینهو الیور تویست, اما نه با شرمندگی اون بلکه با اقتدار وقدرت میگی: بازم میخوام وسرتون هی تکون می دی و به آشپزخونه اشاره میکنی)

یا شبیکه یه بقاب پر چلو گوشت غنی شده با کلی سبزیجات ویتامینه طبیعت: کرفس, هویج

واون روزیکه درعین ناباوری شروع میکنی با انگشتات شمردن : 1 2 3 4 5  اونم با لهجه شیرین خودت و فقط و فقط واسه خودم نه جلوی جمعی که همه منتظر هنر نمایی شمان.

یه توپ دارم قلقلیه

یا

خرگوشه گفت آخ

بابا اومده چی چی آوده    نخود و کشمش

 

باورش واسم سخته

این تویی وروجک , این همه استعداد داری و رو نمی کنی.میترسی مامانت از این همه ذوق تلف بشه.

پسرک شیطون و البته یکمی غرغرو نق نقوی خودم ( اینو به خودت میگم , جلوی جمع خودم می دونم القاب نامربوط ممنوع)

بازم شارژم کن

انرژی بهم بده

بذارم روزام و شبام قشنگتر بشن.

الان که بزرگ شدی

الان که دیگه شیطون و نقنقو نیستی

بگو مامانو چطور شارژ می کنی

با نمره های عالی دانشگات

با مهربونیات که زبون زد همه شده

یا با پیشرفتات که چیزی از پرفسور حسابی و بقیه بزرگای پارسی کم  ندارن

بگو که منو سربلند می کنی.

امروز اصغر فرهادی رو دیدم با اون کت وشلوار و کراوات و وقار ایران زمین که با چه افتخاری در جمعی از ستاره های بزرگ سینمای دنیا ستاره ای شد واسه خودش.

تقدیم به مردم دوست داشتنی و صلح دوست کشورم ایران

وقتی مترجم گفته هاشو ترجمه کرد , نمی دونی چه حسی داشتم. تازگی یکسر خودمو می ذارم جای مامان این جور آدمای موفق

مطمینم توام روزی ستاره ای میشی به درخشندگی خورشید

پسر دوست داشتنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمانه مامان پارسا جون
28 دی 90 17:53
حتما همینطوره نسترن جون گل پسرت ایشاا... در آینده ستارۀ بزرگی میشه
معصومه مامان سهند
28 دی 90 18:38
ای پسر ایران زمین همیشه شاد باشی و خوشششششششش مامانی راست میگی این وروجک ها با یه حرکت دست و پاشون یا با یه کلمه ای از زبونشون ما رو تا مدتها شارژ میکنن
مامان محمدجان
29 دی 90 7:46
نوشته هات ادمو به فکر وامیداره راست میگی همه ی اون افتخار خوشحالی ها (نمره و...)تبدیل شده به حداقل یک وعده ی کامل صبحانه محمد شیرنکاریاش سرفه نکردناش باورت میشه همچین وقتا انگار بهترین هدیه رو بهم دادن از ته دل خدا روشکر میکنم که البته واسه ی مامانا هیچ چیزی باارزشتر از سلامتی شادابی بچه هاشون نیستتتتتتتتتتتتتتت
محمد گیان
29 دی 90 10:54
سلام خاله نسترن سلام آرین جون خوبین خاله از خدا مهربون میخوام که به تمام آرزوهات برسی انشالله آرین عزیز هم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه
مامان حسین
30 دی 90 15:26
امیدوارم روزی شاهد موفقیت و پیشرفت ارین جون باشی و بهش ببالی.
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
1 بهمن 90 0:26
نگران نباش عزیزم. با داشتن مادر خوبی مثل شما حتما پسری خواهد بود که بهش افتخار خواهی کرد.
nafasemaman
3 بهمن 90 10:35
ای جانم چه شیرین شده این گل پسر
مامان تربچه
4 بهمن 90 9:44
سلام دوست عزیز به لطف دعاهای شما و نظر آقا امام رضا (ع) فهیمه جون فارغ شد و هدی سادات عزیز دیشب دنیا اومد
مامان ماهان
4 بهمن 90 12:24
الهی که امیر علی جون ما هم یه روزی مایه افتخارت میشه عزیزم
زهره مامان نیایش
7 بهمن 90 22:36
عزیزم حس قشنگ مادرانه ات رو درک میکنم همه مادرها درک میکنن خیلی قشنگه الهی که این گل پسر سالم باشه همیشه و همه آرزوهای شما رو برآورده کنه
گیلدا
8 بهمن 90 12:42
به به ماشااله بزرگ شده.داره مردی میشه برای خودش.سالم و شاد باشید
فهیمه
8 بهمن 90 13:07
سلام نسرین جون .آرین جون رو از شیر و پوشک گرفتی؟من چه کار کنم محمد صدرا یک سال و هشت ماهشه لطفا میل کن
مامان امیر علی
10 بهمن 90 20:01
بابای زهرا کوچولو
11 بهمن 90 20:29
سلام.غیبت شما طولانی شده.
مریم مامان درسا
12 بهمن 90 18:26
سلام واای چه گلی شده ای گل پسری ایشالا همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید
کیتکس
13 بهمن 90 0:13
مامانه " امیر علی "جون بدوووووو خیلی خیلی خیلی دیره!!!!! دسته دلبندت رو بگیر و بیا وبلاگمون رو بخون که می خواهیم از دستایه عمو پورنگه تلوزیون جایزه رو بگیریم و باهاش عکس بندازیم و خوشحالی کنیم کجا؟ خوب توی نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان " کیتکس" بدووو دیر شد منتظرتون هستم (با اجازه به قلبم لینکتون کردم، شما هم اگه دوست داشته باشین ما رو لینک کنید)