آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تقدیم به بابایی مهربون

1390/9/2 15:35
نویسنده : مامان نسترن
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست

فقط دوست داشتنه محضه

کنارم هستی و بازم بهونه هامو می گیرم

میام دستاتو می گیرم

یه وقت تنها نری جایی

که از تنهایی می میرم

می دونم که یه وقتایی دلت می گیره از کارم

روزایی که هواسم نیست بگم دوستت دارم

 

 niniweblog.com

این ترانه رو که خیلی عاشقشم تقدیم می کنم به بابایی گلت که می دونم این روزا خیلی باعث ناراحتیشم.

اما بابایی همیشه هوای دلمو داره. با همه اینکه مامان جون هنوز خوب نشدن. با همه اینکه این روزا خیلی درگیره خونه شده و خسته شده و بی خواب.

اما شب با همه خستگیش بای حرفام میشینه تا مبادا من کمبودی از نبودنش حس کنم.

اما من می دونم یه خانوم غرغرو و بی حوصله شدم و یه مامان بد اخلاق

اما دوستتون دارم

با همه قلبم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

معصومه مامان سهند
2 آذر 90 13:51
سلام سلام امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشحال و خرم باشید، زود زود هم وارد خونتون بشید و در کنار هم آرامش رو تجربه کنید
مریم مامان درسا
2 آذر 90 15:33
سلام نسترن جون ایشالا مشکل خونتون زود حل میشه و بعدش کنار هم به این روزها می خندید عشقمو ببوس
مامان محمدجان
2 آذر 90 18:15
مامان لیلا
2 آذر 90 20:00
سلام نسترن جون .انشاالله خونه جدید زودتر اماده بشه و شما هم بی حوصله وعصبانی نباشی.خونه عوض کردن یک اتفاق خوبه که خستگی هاشو هم باید با شادی و خوش خلقی برطرف کرد.امیر علی جان رو ببوس.
مامان رها
3 آذر 90 8:51
ای جونم نسترن جون امیدوارم زود زود برید خونتون و شما هم راحت بشی عزیزم حرص نخور کاملا میفهمم که تو الان چه حالی داری ولی چاره چیه گلم بابت دعات واسه داداشیم هم ممنون
گیلدا
3 آذر 90 9:05
سلام سلام. منم امیدوارم زودتر خونه جدید ساکن بشید ولی همیشه تو هر شرایطی تفکرمثبت رو فراموش نکن. سعی کن با قانون جذب و تجسم خلاق کار کنی.شاد و سلامت باشید
محمد گیان
3 آذر 90 10:12
سلام خاله نسترن خوبی پسر گلت چطوره خوبه ببوسششششششششش مرسی از لطف و محبتتون
مامان آرین
3 آذر 90 10:17
نسترن جون عزیزم میدونی همینکه این چیزها رو میدونی و مینویسی بهترین مامان و دوست داشتنی ترین زن دنیایی
مامان آرین
3 آذر 90 10:17
بچه ها بیاین ساندویچ
مامان هامان
3 آذر 90 20:15
عزیزم درکت میکنم منم این دوران سخت رو پشت سر گذاشتم این روزا تموم میشه غصه نخور عزیزمامیدوارم همیشه شاد باشید
nafasemaman
5 آذر 90 11:46
ایشالاه همیشه شادی مهمون دلاتون بشه و خونتون باغ بهشت باشه ارزوی بهترین هارو واستون دارم عزیزم
محمد گیان
6 آذر 90 11:32
سلام انشالله که همیشه شاد باشین
سارا
6 آذر 90 17:58
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟ مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده منتظر حضور گرمت هستم
مامان ماهان
13 آذر 90 15:17
الهی که زود زود آرامش به خونه گرمتون برگرده
سحر مامان آراد
13 آذر 90 16:33
سلام نسترن جان ممنونم که سر زدی کوشولوت رو ببوس
زينب عشق مامان و بابا
19 آذر 90 10:57
سلام سلام خوبيد؟؟؟