آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

حسنی نگو یه دسته گل

1390/9/2 12:30
نویسنده : مامان نسترن
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بهت سلام می کنه

یه سلام گرم توی هوای سرد و زمستونی باییزی از خونه خاله جون نسرین

ماهمچنان بی خونه و دربدریم عزیزم

خدا بدرجونو آنا جونو نگ داره که حالا میفهمم بی خونه ها چی میکشن

دیشب بابایی بردمون خونه رو دیدیم تا حدودی کارا بیش رفته اما هنوز هنوزه نمیشه ساکن بشیم

دلم واست تنگ شده بود.

کلی حرف دارم اما امکانات ندارم.

دلم می خواست واست عکساتو بذارم که بازم امکانات ندارم و همین.

 

کلی بیشرفت کردی.

سیدی حسنی رو کهمی ذارم خودت شعرشو دست و با شکسته می خونی:

اننی نه نه

بابا

اموم

نه نه

قربونت بشم بازم برمی گردم

عید غدیر

خونه خاله جون نوشین

رفتیم دیدن عمو جون سعید که سیدین واسه خودشون

به به ببین چه عیدیای خوشگلی گرفتین

 

.

اینام عیدی عموجون سعیدو زن عموجون من.که اتفاقی شیبه هم شدن

عید همگی مبارک

 

خاله جون با اجازت این دوتا عکس رو از وبلاگ صدفی کبی کردم. راضی باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
3 آذر 90 17:03
سلام خوبین؟هرروز حداقل یبار سر می زنم انشاللاه مبارکه خونتون بسلامتی خوش و خرم باشین پسر گلتونو هم از طرف من ببوسین
مامان امیر علی
9 آذر 90 16:03
به به مبارک باشه
مامان ثمینا
12 آذر 90 7:09
وای پسرمون چه بزرگ شده و این چد وقته که نبودم... هزار ماشالله
مامان ماهان
13 آذر 90 15:18
به به چه عیدی خوششششگلی دستشون درد نکنه