آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تندخوانی نصرت

1390/7/28 18:56
نویسنده : مامان نسترن
1,868 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

ممنونم ازت. بالاخره سلام کردنو یاد گرفتی و مامانو از شرمندگی نجات دادی.

دوروز پیش پشت در خونه آنا جون دو دقیقه ای با هم سلام کردنو با تکون دادن سر تمرین کردیم. در که بازشد سریع شمام امتحانتو پس دادی.

گل پسری شما باهوشی اما شیطون. فقط زمانیکه دلت بخواد اونکاری رو که دوست داری انجام میدی, درغیر این صورت خودمو بکشم حریفت نمیشم

گاهی حس می کنم به گفته عموجون سعید یه دوره تند خوانی نصرت رفتی. یهویی در عرض دوروز کلی پیشرفت می کنی.

مثلا از دیروز بازی که می کنی .بعدش میای دستاتو از دور بازمیکنی و می گی بخخل

و بغلم می کنی.

دستاتو می ذاری روی لباتو بوس میفرستی.

کتاب حیواناتو ورق میزنی و به عکس میمون که میرسی می گی : میمو

واسه آقا شیرهم صداشو درمیاری.

خلاصه که گلم یهویی یه تکونی به خودت میدی و چند پله رو باهم بالا میری.

اینم فکر کنم یه جورایی پسربودنتو میرسونه.

نکنه پسری من از اونایی بشه که هروقت می گم مگه شما درس نداری , بگی خوندم , لای کتاب باز نکنی و بعد نمره 20 بیاری.

گل پسری میوه هارو خوب میشناسی.

انار

نارنگی

موز

انگور

خداروشکر لااقل همین چندتا میوه بهشتی رونوش جون می کنی

همیشه بهشتی باشی عزیزم

پسر ظریف مریف من.

عاشق پارک خونمونی. از جلوش که رد میشیم میگی پا پا

دو دوست و یار دیرینه خونه مامان بزرگ مامانیشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

معصومه مامان سهند
28 مهر 90 19:23
آفرین به این آقا آرین خوشگل باهوش هزارتا بوس برات میفرستم هرکدوم رو که دوست داشتی بزار بشینه روی لپای قشنگت
مامان وانیا
28 مهر 90 22:56
آفرین به پسر گل که معاشرتیه و روابط عمومی خوبی داره
نازنین نرگس نفس مامان
28 مهر 90 23:26
ارین جون چه خوب که دو روزه اینقدر پیشرفت کردی من فکر کنم بلد بودی رو نکردی شایدم تند خوانی رفتی آفرین پسر باهوش
سحر مامان آراد
29 مهر 90 0:34
سلام نسترن جون چقدر پست اینجاست عکس پسملی در حالت اخمو هم قشنگه جیگرشو مراقبش باش
مامان ثمینا
29 مهر 90 11:19
سلام عزیزم مرسی از لطفت و حسن نظرت. منم همین نظر رو دارم و به زودی قالب قبلی رو میزارم. گل پسری رو محکم ببوس
مامان امیر علی
30 مهر 90 1:11
ماشاله به این گل پسر باهوش .ماشاله خاله جون .همیشه موفق باشی .دیگه به ما سر نمی زنیدا
زينب عشق مامان و بابا
30 مهر 90 12:32
سلام سلام
مامان ماهان عشق ماشین
30 مهر 90 15:21
سلام.آفرین به این پسر باهوش. شعر خاله هم قشنگ بود.
شهرزاد مامان حسین
30 مهر 90 15:46
ای جونم. بخخل. چه شیرین و چه گل پسر نازی
گیلدا
1 آبان 90 8:19
سلام نسترن جان.عجب پسر باهوشی.همه بچه ها هر کاری رو هر وقت بخوان انجام می دن .امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشه.
مامان گیسو
1 آبان 90 14:48
سلام دوستم خوبی ؟ واییییییییییییی قربون این پسمل خوش تیپ با هوشم برم من ماشاا... اسفند مامان نسترن جون یادت نره ببوسشششششششش
مامان حسین
1 آبان 90 18:21
خاله نسرین
2 آبان 90 10:04
وااااااااااااااااای خاله فدات بشم که اینقدر زرنگ و باهوشی. چرا این هنراتو پیش صدف رو نمیکنی میترسی ازت یاد بگیره.ای شیطون. الان داریم عکساتو با صدف نگاه میکنیم همش میگه امیر دوتا.خاله جونی صدف دوتا دوست داره.شما چند تا؟
مامان رها
2 آبان 90 12:22
آفرین به این گل پسر زرنگ ای کاش رهای من هم سلام رو یاد بگیره خیلی تمرین میکنم ولی نتیجه نمیده .........
نسترن
2 آبان 90 21:52
سلام خوبید؟ واااای که چقدر دلم براتون تنگ شده بود.....
مامان امیر علی
3 آبان 90 8:13
بوس بوس بوس
مامان هوراد
3 آبان 90 15:22
سلام آرین جان جیگرت برم که تندخوانی نصرت می ری بیا این هوراد ا را هم با خودت ببر آفرین که سلام کردن یاد گرفتی عکسهات عالی هستند دست ماانی درد بوس بوس
مرضيه
5 آبان 90 10:16
سلام ماشالله به اين گل پسر چشم نخوره
مریم مامان درسا
5 آبان 90 18:38
الهی من قربون اون تیپ قشنگت بشم گل پسری
مامان آرین
7 آبان 90 1:00
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
زهرا
7 آبان 90 10:17
سلام نسترن جونی خوبی دلم برات تنگ شده ها چرا آپ نمی کنی هرروز سر می زنم اما نوشته ها همون خاطره های قدیمی ه دوستت دارم خواهر عزیزم اگه امیر کوچولو اجازه دادو وقت کردی یادی از ما هم بکن حتی یه اس ام اس ات هم منو خیلی خوشحال می کنه دوستت دارم بای
مرضيه
7 آبان 90 17:07
ماشالله
سیدمهدی
8 آبان 90 2:34
سلام خواهر گلم هم اومدم آدرس جدیدم رو بدونی و هم ازت دعوت کنم سری هم بهم بزنی بلاخره آپ کردم
سیدمهدی
19 آبان 90 7:32
lمحبت میکنی لینک خاطرات دوسال مجازی رو حذفش کنی چون اون وبلاگ دیگه ماله من نیست اگه زحمت بکشی من رو با آدرس جدیدم و موضوع وبلاگ لینک کنی ممنون میشم