آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

چند اتفاق خوب

1390/8/8 12:04
نویسنده : مامان نسترن
677 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم چطوره؟

 با شرمندگی فراوون که می دونم خیلی تاخیر داشتم باید بگم که این روزا خیلی درگیریم .

 هم من هم بابایی.

 بلاخره خونه رو فروختیم و بعد از کلی گشتن یه خونه تقریبا بزرگترو مناسبتر پیدا کردیم.

 اگه خدا بخواد اول آذر میریم خونه جدیدمون.

 خیلی سخته این خونه رو با تموم خاطراتش بذاریمو بریم. اولین سقف بالای سر منو بابایی. ورود شما به دنیای قشنگمون همش توی همین خونه خلاصه شده.

واست ازهمه جای خونه و اتاقت عکس وفیلم گرفتم تا بعدها اولین تجربه زندگیتو ببینی.

درضمن گل پسری توی این مدتی که نبودم , سه تا دکتر عوض کردم.بلاخره سومی منو نشوند سرجام. آزمایشاتو نشون دادم .

 گفت این بچه هیچ مشکلی نداره . سالمه سالمه. تنها دلیل سلامت بچه که وزن اضافه کردن نیست. قد ودور سر خیلی مهمه.

دور سرتو که اندازه گرفت گفت همه چی نرماله. واسه نخوردنتم دلیلش زیادی شیر خوردن شماست. شما عادت کردی دایم بهم بچسبی. جدیدنم که میدیم اشتها نداری , شیر پاستوریزه بهت میدادم. که همه این عوامل سبب بیمیلی شما شد.

به گفته دکتر باید شیر خوردنتو قطع کنم. فقط شبها زمان خواب موردی نداره. اول غذا در روز دوبار تخم مرغ . سوپ با گوشت قرمز حتما شربت ویتامین گفت دیگه نیازی نداری , فقط آهن خیالم از همه جهت راحت شده.

 به امید سلامتی همه نینی های گل میرم دنبال جمع کردن وسایلمون. دوستت دارم جوجو شیطونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

گیلدا
8 آبان 90 12:42
سلام نسترن جان.خوبی؟خیلی خوشحالم که خونه جدید و بزرگتر می ری.منم ماجرای خونمون این طور شد که تا یک سال الی یک سال و نیم دیگه تحویلمون می دن این خونه خیلی بزرگتر از خونه فعلی ماست.ما هم مثل شما اولین خونمون همین بوده که توش هستیم.خیلی هم خوشحالتر شدم وقتی دیدم نوشتی پسرت سالمه و مشکلی نداره.امیدوارم همه بچه ها همیشه سالم و سلامت باشند
مامان رها
8 آبان 90 13:01
نسترن جون سلام کاش یکی هم پیدا میشد من رو مینشوند سر جام تا این فکر دائم از سرم باز بشه (که الان رها باید چی بخوره ، امروز چند وعده خورده ،آخه چرا نمیخوره، آخه تا کی من این وضعیت رو تحمل کنم ،خوش بحال مامانایی که بچه هاشون خوب میخورن ووووووووووووووووو)گلم خونه جدید مبارک عزیزم یه بوسسسسسسسسسسسسسسسس جانانه هم واسه آرین خاله
شهرزاد مامان حسین
8 آبان 90 13:11
سلام خانومی. ممنون منم لینکتون کردم. راستش تو فکر کردم از یه نقاشی یه کودک استفاده کنم که به حال هوای کار بخوره. شاید خواهرتون همچین بچه ای سراغ داشته باشه. می شه بپرسید؟ممنون بازم. پسری رو ببوسید.
ملیحه
8 آبان 90 15:28
خونه نو مبارک . به سلامتی و دل خوش
مریم مامان درسا
8 آبان 90 17:21
سلام نسترن جون به سلامتی ، خونه جدید مبارکه منم خیلی حرص میخوردم ، هر چی هم که دکتر ها میگفتن بازم من کلافه بودم اینم برای آرین عزیزم
مامان امیر علی
10 آبان 90 14:10
وای مبارکه .خانه دار شدنتون بسیار مبارک همیشه شاد باشین
مامان ماهان
11 آبان 90 23:48
به سلامتی عزیزم خونه جدید مبارکههههههههه
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 8:33
منزل نو مبارک برای ما هم دعا کنید از این خونه بلند بشیم و بریم خونه خودمون خیلی دارم عذاب میکشم و اصلا اینجا رو دوست ندارمممممم