آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بغلم کن

1390/7/25 10:05
نویسنده : مامان نسترن
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری

مامانشو بغل میکنه.

چندروزیه که یه حس خوشگل بهم دست میده .آخه یهویی میای دستاتو میندازی دور گردنمو بغلم میکنی. سرتو میذاری روی شونم.

آخ که چه حس خوبیه

دیشبم با بابایی همین کارو کردی. می رفتی یه چرخی میزدی و  خودتو مینداختی روی بابایی و بغلش می کردی.

قربونت برم که مهربونی.شایدم ازاینکه گفتم یکمی قلدری ناراحت شدی میخوای تلافی کنی.

عزیزمی

دوستت دارم یه عالمه

این شعر تقدیم به جوجوی خودم .

نوشته خاله جون نوشینه.

خاله جون دستت د رد  نکنه . تومهربونترین خاله دنیایی

امیــرعلــی نـــازم                من با تـوســرفـرازم

تـوآیـت خـــدایـــی               مثل فـرشتــه هـایـی

وقتی به روم می خندی        با قهـقهــه با شــادی

غمـو از دلـم می رونی          برام شـادی می اری

خـــداونــــد مهــربـــان           تـوی فصل زمستـان

تورا هــدیه به ما کــرد           نعمت خود تمام کرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله نسرین
25 مهر 90 10:27
قربون مهربونبت بشم خاله.
معصومه مامان سهند
25 مهر 90 12:33
وای گلم میدونم چه حسی داری آدم میره فضا انگار همه دنیا رو به آدم میدن سهند هم همین کارها رو میکنه همیشه خوش و خرم باشید
مامان رها
25 مهر 90 13:51
آفرین به این پسر مهربون میبینی نسترن جون آدم خستگیش در میاد رهای من هم اینکار رو انجام میده و از دور بدو بدو میاد بغلم و کیف میکنم راستی عزیزم بابت پیشنهادت واسه سرفه رها ممنونم حتما فرنی گرم رو امروز امتحان میکنم
گیلدا
25 مهر 90 15:58
سلام.این بچه ها هر روز یه چیزی یاد می گیرن. فقط خدا کنه هر روز چیزهای مثبت یاد بگیرن چون اگه کارهای منفی رو یاد بگیرن دیگه خیلی به سختی میشه از تو ذهنشون پاکش کرد.
مامان ماهان عشق ماشین
25 مهر 90 16:34
سلام عزیزم.فدای مهربونیات.لپتو بده ماچ کنم.
نازنین نرگس نفس مامان
26 مهر 90 0:08
مادر بودن قشنگترین حس ممکنه و البته محبت دیدن از کسی که از وجود خود شخصه بیشتر و بیشتر روزهای زندگیتون سرشار از محبت امیر علی جون
مامان نیایش
26 مهر 90 19:53
خیلی حس خوب و قشنگیه آره آرین کوچولو هر چی می تونی مامانو بغل کن که همه خستگی هاش در بره
مریم مامان درسا
27 مهر 90 20:06
سلام عزیزم آره دقیقا مثل درسا ، خیلی حس خوبی من که اینقدر فشارش میدم که له میشه راستی منم آپم رمز هم برات گذاشتم
فروش زعفران
28 مهر 90 10:33
فروش اینترنتی زعفران اصل
محمد گیان
28 مهر 90 10:44
سلام وای که چه حس لذت بخشی داره خاله هر وقت محمد هم اینکارو میکنه نمی دونی که احساس خوبی بم دست میده آفرین آرین جان ماشالله
مامان گیسو
1 آبان 90 14:49
عاشق اون روزیه که گیسو هم به من همین جمله رو بگه خدا برات حفظش کنه راستی مادر همسرت حالش چطوره ؟
فرخ زاد
2 آبان 90 1:24
سلام مطالب وبلاگم رو تقدیم میکنم به کوچولوی شما امیدوارم خوشش بیاد و اگر مایل بودید وبلاگم رو با نام تقدیم به کودکان دیروز امروز فردا لینک نمایید سپاسگذارم.
سیدمهدی
2 آبان 90 3:35
سلام خواهر گلم شرمنده یه مدتی نبودم راستش گرفتار بودم . ولی از این به بعد مرتب بهت سر میزنم