آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بدون عنوان

1390/7/19 16:21
نویسنده : مامان نسترن
986 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری یه نصیحت مادرانه دارم.

هیچ وقته هیچ وقت از هیچی و هیچ کسی بدت نیاد که به قول معروف سرت میاد.

این حرف قدیمیا رو باید با طلا بنویسم بزنم سردر خونمون.

این در گرانبها یعنی به قول امروزی ها: افکارت آینده تورو میسازن.

اگه به بد فکر کنی بد میشه , به خوب فکر کنی خوب

یادمه اونوقتا که هنوز دخمل خونه باباییم بودم هروقتی یه نینی بداخلاق میدیدم , کلی مامانو بابای نینی رو مقصر میدونستم.

می گفتم وای چه بده نینی جیغ جیغو

نینی بداخلاق

حالا عزیزم ناراحت نشی ها. درسته الان واسه خودت حتما دکتری مهندسی پرفسوری چیزی شدی اینشالاه,

اما بدون جون منو گرفتی

روانم داغون شد تا شما به اینجا رسیدی.

گل مامان

خیلی بداخلاق شدی. با بچه ها ی همسنت یه حسادت خاص داری. دوست داری همه وسایلشونو تصاحب کنی.

میریم راه رفتن بیرون مثلا همین امروز ظهر گیر داده بودی وایسی وسط چمنای پارک که فواره روشن بود وداشت آبپاشی میکرد.

شمام که سرماخورده و مماغو(ببخشین). کشون کشون اومدیم خونه.

به زور در و دیوار  و ادما تونستم حواستو پرت کنم.

یه قلدری شدی.

آهههههههههههه

مادر مادر

گل پسری درعین خشانتی که داری یه روی خوبی هم داری.

ماشالاه مجلس گرم کنی هستی که نگو.

یه جایی که میریم از اول تاآخر مجلس یه ریز نی نای می کنی.به دستور شمام صدای ضبط باید حتما بلند باشه.

قربون هردوشخصیتت بشم

پسر اخموی من که همیشه با گریه بیدارمیشه

 

پسر کوچولو شب تولد دختر عمو هستی حسابی کولاک کرد.

شمع فوت کرد و کلی نیی نای کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله نسرین
19 مهر 90 16:38
الهی قربونت بشم خاله.مامانی راست میگه چند روزیه که دیگه بدجور اعصابشو بهم ریختی. زود خوب شو دیگه .بشو همون جیگر خاله باشه؟
مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 8:53
روزهای زیبای کودکی تو هرگز برنخواهند گشت........
مامان رها
21 مهر 90 10:45
الهی من فدای اون اخمت بشم خاله جون نسترن جون میدونم چی میگی کاملا رهای من هم دقیقا همینطوره گاهی وقتا بخدا دیگه کم میارم
مامان رها
21 مهر 90 10:47
الهی من فدای اون اخمت بشم نسترن جون من کاملا درکت میکنم بخدا رهای من هم همینطوره گاهی وقتا دیگه کم میارم
مامان رها
21 مهر 90 11:01
الهی من فدای اون اخمات بشم خاله نسترن جون کاملا درک میکنم چی میگی رهای من هم دقیقا همینطوره گاهی وقتا دیگه کم میارم
دادا سپهر
21 مهر 90 13:35
سلام امیر علی جون!!! جیگر دادا مامان میگه اعصابشو خورد میکنی!! ولی شما که اعصاب خورد کن نیستی!! فقط یکم شیطونی .توروخدا زود خوب شو.بوووووووووووووس!!!
اعظم
22 مهر 90 12:24
سلام عزيز دلم .......من هميشه ميام و ميخونم........يه مدت حال و حوصله نداشتم ولي هميشه بهت سر ميزنم......مواظب خودتو و گل پسر مون باش دوستم........انشالله هميشه شاد باشيد به حق امام زمان......
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:29
امان از این بد اخلاقی شما که ما رو داغون کردید گاهی دیگه واقعا کم میارم از دست این وروجک نیم وجبی مامانی چاره ای نیست
مامان محمدرضا
23 مهر 90 14:44
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان حسین
23 مهر 90 18:52
مرضیه
24 مهر 90 0:44
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 مهر 90 18:37
ای جااااااااااااااانم اخمشو ببین سلام نسترن جان غصه نخور عزیزم همه بچه ها توی یه سنی این حالتها رو دارند ، مهم اینه که ما بزرگترها چه واکنشی نشون میدیم ، خیلی سخت نگیر ، من هم این دوره رو با مدت زمان طولانیییییییی تجربه کردم ، موفق باشی عزیزم
مامان امیر علی
30 مهر 90 1:13
قربون اخم کردنات .نازی مامانی .خدا نگهدارت باشه همیشه واسه این گل پسرت
مامان گیسو
1 آبان 90 14:50
قربون اون اخمت برم که بازم مثل ماه می مونی