آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

مامانی لاغر میشود

1390/7/3 15:08
نویسنده : مامان نسترن
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

امروز مامان یه تصمیم جدی گرفته, اونم اینه که هر جور شده خودشو خوشتیپ و لاغر کنه.خنده

دلم می خواد همیشه جوووووون بمونم تا شما بتونی بهم افتخار کنی که چه مامان گوگولی مگولی دارم.

یه رژیم از اینترنت گرفتم بد نیست. همه چی توش می تونم بخورم. حتی پیتزا اما کم.که همین کمش واسم مساله ساز شده.

دعا کن عزیزم بتونم ادامه بدم.به افتخار وجود کوچولوت توی دلم, من ٢٠کیلو اضافه وزن پیدا کردم که حالا داره اثرات منفیشو روم می ذاره. یه جورایی از آینه فراری شدم.نیشخند

ازصبح که مشکلی نبوده تا شب ببینم میتونم جلوی شکممو بگیرم.

خوشبحالت پسری گل , شما می تونی هرچقدر دوست داری بخوری( چه مامان شکموییم نهههههه)

شمام عزیزکم امروز نشستی کنار مامانی نون و پنیرو کره خوردی.یه کوچولو شلیل و بعدشم ساندویچ کباب که دلم آبش بتونم یه شیکم سیر بخورم.

قربونت بشم یه مدت بود صبحانه کره عسل می دادمت, شمام که از بدو تولد اگزما داشتی , دکتر توصیه کرد عسل و چیزای دیگه نخوری. من فکر کردم حالا دیگه مشکلی نیست. میتونی عسل بخوری. اما دیروز متوجه شدم کنار کشاله های رانت ریخته بیرون و قرمز شدن. حدس زدم واسه خاطر عسله. فعلا عسل ممنوع.

عوضش مامان توی رژیمش عسل داره.

عسلم یه روز خوبی رو شروع کردیم , فقط یکمی امروز باز بداخلاقی کردی که اونم احتمالا ربط به دندونات دارن.

زندگیت همیشه عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرین
3 مهر 90 15:35
قربونت برم ایشالا دانشگاه رفتن وبعدشم دامادی آرین شما. ای واااااااای سوء تفاهم شده منکه هنوز نی نی دوم ندارم حالا دارم راجع بهش فکر و تحقیق میکنم ))))
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 16:01
افرین به مامان خوش فکر
مامان نفس طلایی
3 مهر 90 16:16
افرین مامانی تو می تونی
آوين
3 مهر 90 16:22
سلام ممنونم كه به ما سرزدي اگر تصميمت براي لاغري جديه بدو بيا به سايت چاقالو ها وارد ميشوند
مامان آریان جون
3 مهر 90 22:44
به سلامتی امیدوارم بتونی به راحتی به سایز دلخواهت برسی و خوشتیپ تر بشی. پسر خوشکلی دارید خدا براتون ببخشه
nafasemaman
3 مهر 90 23:43
امیدوارم موفق باشید تو رژیم
خاله نسرین
4 مهر 90 6:53
سلام خواهری. آفرین به این اراده. همیشه اراده ی قوی داشتی و کارای سخت انجام دادی حتما اینو هم میتونی اما زیاد سخت نگیر چون گرسگی روی اعصاب اثر میذاره مام که ماشاالله اعصاب فولادی داریم.مواظب خودت و عسلی باش.
گیلدا
4 مهر 90 8:21
سلام .به به ، به افتخار مامان خانم.امیدوارم موفق باشی. من که فقط دوران بارداری و یک ماه اول چاق بودم بعدش شدم مانکن.همکارام تو شرکت می گن ما که مجردیم و یه بچه هم نیووردیم از تو چاقتریم شما هم سعی کن تا حتما موفق بشی وگرنه روت می مونه و دیگه لاغر نمیشی. ولی یه چیز مهم رو فراموش نکن.شما بچه شیر میدی اگه می خوای رژیم بگیری باید تحت نظر شدید دکتر باشی وگرنه رو شیرت اثر می ذاره.
گیلدا
4 مهر 90 8:24
النا یه دو هفته ایی مریض بود.همش گریه می کرد شبها تا صبح شیر می خورد. روزها یه کم می خوابید و اصلا هم تحرکی نداشت فقط نگاه می کرد.خیلی نگرانش بودم.2 هفته ایی می شد که نخوابیده بودم.تا بالاخره خوب شد.ولی عوضش بعد از 2 هفته نخوابیدن من و صبح ها هم کار شرکت یه دفعه داغون شدم.از همه بدتر اعصابم که خیلی خورد بود داغونترم کرد.برای تولدش هم مریض بود.نرسیدم آپ کنم .چون اصلا فرصتش رو نداشتم.سعی می کنم در اولین فرصت آپ کنم
مامان رها
4 مهر 90 9:46
آفرین به این عزم راسخ موفق باشی نسترن جون
مامان حسین
4 مهر 90 10:50
خانومی موفق باشیفایده داشت به منم بگو چون منم دارم چاق میشم
مامان ماهان عشق ماشین
4 مهر 90 14:44
خوبه.به سلامتی.چه تصمیم خوبی.موفق باشید. منم موقع حاملگی 17 کیلو وزن اضاف کردم و از 53 رسیدم به70 ولی با شیردهی لاغر شدم و به وزن خودم برگشتم.
مامانی شیما وحدیث
5 مهر 90 1:16
سلام مامان نسترن جون حتما به رژیمت ادامه بده .من مطمئنم که میتونی . اگه وزن کم کردی مارو هم خبرکن . درضمن آپم ومنتظرحضورگرمتون
مامان ماهان
5 مهر 90 15:52
تومیتونی نسترن جونم حتما ادامه بده عزیزم
مامان وانیا
9 مهر 90 10:32
افرین به مامان با اراده
مامان علی خوشتیپ
10 مهر 90 8:42
امیدوارم خوش تیپ بشی اگه موفق شدی رژیمو برای منم بفرست.منم میخوام خوش تیپ شم
مامان پریا
13 مهر 90 11:40
موفق باشی دعا کن منم بتونم رژیم بگیرم تازه من یه ساله بچه شیر نمی دم پرخوری هم نمی کنم ولی مدام دارم وزن اضافه می کنم امیدوارم شما به وزن ایده آلتون برسین