آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

( انجمن کوچولوهای ایران, کوتاه قامتان بلند همت)

1390/7/2 13:39
نویسنده : مامان نسترن
2,188 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم

شبهای ماه رمضون امسال گفتم که یه برنامه تلویزیونی خیلی زیبایی بود به اسم ماه عسل

هرشب یه مهمون متفاوت داشتن.

اونقدر این برنامه جذاب بود که هرشب لحظه شماری می کردم ببینم مهمون این برنامه کیه.

امروز رفتم سایت ( انجمن کوچولوهای ایران, کوتاه قامتان بلند همت)

انجمنی که آدم کوچولوها تاسیس کرده بودن.

همت و اعتماد به نفس بالای این دسته آدما بهترین درسیه که بهمن داد.

حالا این قصه رو بخون که از سایتشون گرفتم.

 

یکی بود یکی نبود،

 یه روزی روزگاری یه خانواده سه نفری بودن. یه پسر کوچولو با مادروپدرش، بعد از یه مدتی خدا یه داداش کوچولوی خوشگل به پسر کوچولوی قصه ی ما میده،

بعد از چند روز که از تولد نوزاد گذشت. پسر کوچولو هِی به مامان و باباش اصرار می کنه که اونو با نوزاد تنها بذارن.

اما مامان و باباش می ترسیدن که پسرشون حسودی کنه و یه بلایی سر داداش کوچولوش بیاره. اصرارهای پسرکوچولوی قصه اونقدر زیاد شد که پدر و مادرش تصمیم گرفتن اینکارو بکنن اما پشت در اتاق مواظبش باشن.
پسر کوچولو که با برادرش تنها شد ... خم شد روی سرش و گفت: داداش کوچولو! تو تازه از پیش خدا اومدی... به من میگی قیافه ی خدا چه شکلیه؟ آخه من کم کم داره یادم میره؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ملیحه
2 مهر 90 17:00
واقعا بچه ها فرشته های روی زمین هستند و تنها یه فرشته میتونه یه همچین چیزی بگه. در ضمن ممنونم از همدردیت دوستم
مامان وانیا
2 مهر 90 18:35
چه جالب......
گیلدا
3 مهر 90 9:42
سلام نسترن جان.خوبی؟پسرک شیطون بلای ما چطوره؟قصه خیلی زیبایی بود. واقعا لذت بردم.برنامه ماه عسل رو من اصلا تماشا نمی کردم چون به نظرم باعث افسردگی تو همه می شد. اگه دقت کرده باشی قبل از برنامه خودت رو تو آینه می دیدی بعدش هم همینطور .چهره ات کاملا عوض شده بود. به نظرم صدا و سیمای ایران یه تجدید نظری باید در مورد برنامه هاش بکن وگرنه این چند تا بینننده هم که داره از دست می ده
مرضیه
3 مهر 90 13:25
چقدر اين بچه ها شيطونن
برديا عسل
3 مهر 90 13:49
خيلي خيلي زيبا بود .
مامان ماهان
5 مهر 90 15:53