آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

یادگاری‘ هدیه‘ دختری گل

1390/6/29 16:48
نویسنده : مامان نسترن
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

این اسب پلاستیکی قرمز رنگ رو دوشب پیش من و بابایی به یاد روزای قشنگ کودکیمون واسه شما خریدیم.

اونوقتا این اسباب بازی واسه خودش عالمی داشت.

باورمون نمیشد هنوز این چیزا باشن.

بابایی یه عکسی داره از اونوقتایی که قدشما بود و سوار این اسباب بازی اما خرگوشش بود.

منم خیلی باهش خاطره دارم مامانی.

شمام کلی لذت می بری .

انگاری ارثیه.

صبح که بیدار میشی اول میری سراغش

 

خاله جون نسرین بعد از ١٠ روز پریشب از شمال اومدن.

این تفنگ حباب پاشم سوغاته پسرخاله جونه.

دیشب زمان جیجی خوردن گرفتیش توی بغلت . خودمو و خودتو خیس آب کردی

دستت درد نکنه خاله جون. پسرخاله و دختر خاله جون

 

اینم وروجک مامان.

رفتی سراغ کشوی مامانی و روسری واسه خودت انتخاب کردی دخمل خوب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گیلاس
29 شهریور 90 17:19
سلام خاله جون اسباب بازی جدید مبارک باشه عزیزم خیلی خوشگله
مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 17:52
مبارکت باشه خاله جون.آخ جون چه دخملی. راستی نسترن جون من معلم ابتدایی نیستم.(حیف) من ریاضی درس میدم.شیراز فقط دبیرستان بودم.ولی اینجایی که الان هستم راهنمایی هم درس میدم. اون خاطره ای هم که واست گفتم مال بچه های اول راهنمایی بود.اونام هنوز بچه اند دیگه.
مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 17:53
وااااای خدا جون.این اسب رو از کجا گیر آوردین؟ حیف که از سن ماهان گذشته.
مامان نیایش
29 شهریور 90 23:29
آخی منم خیلی دنبال این اسبا گشتم خوش به حال آرین جون لذت ببر گلم خیلی با مزه شده مخصوصا تو اون عکس آخری
نوشین
30 شهریور 90 3:21
سلام جوجوی من تو این عکست چقد خوردنی شدی جیگگگگررررررررررر
گیلدا
30 شهریور 90 14:32
سلام.به به چه دخمل نازی شده .ولی پسر باشه بیشتر بهش می یاد.امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه
سحر
1 مهر 90 17:48
ای جان خاله خیلی با نمکی جیگرتو
خاله نسرین
3 مهر 90 9:51
واااااااای نسترن جون تو این عکس با روسری چقدر آرینی شبیه خودت شده .اون عکسی که خونه ی خانم علیزاده گرفتی با چادر نماز.
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 16:31
اسباب بازی ارثیه فامیلی مبارک
مامان ماهان
5 مهر 90 15:55
چه اسب خوشگلی داری عزیزم