آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تولد تولد تولدت مبارک

1390/6/30 9:44
نویسنده : مامان نسترن
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

دیروز ظهر یکمی جیگر واست سرخ کردم و بقچه تو زدم زیر بغلمو طبق معمول رفتیم پارک.

به هوای پارک دوسه تیکه جیگر و نوش جون کردی.

زمان برگشت تصمیم داشتم یه میز سه نفره واسه شام تولد  بابایی از پیتزایی کوچولو و خوشگل سرکوچمون رزرو کنم که بدشانسی ازساعت ٦ به بعد باز می کرد.

نظرم برگشت, رفتیم سوپر و دوتا بسته اولویه و نون باگت و شمع خریدیمو برگشتیم خونه.

شانسم اینبار کیکم اصلا پف نکرد. فراموشم کردم پودر اماده بگیرم.

شبی که بابایی اومد میزو چیدم.

شلوار جینی رو که دوتایی( منو شما)  خریدیم , بدشانسی کوچیک بود. از طرف شمام یه عطر چوچولو گرفتم.

بازم از بدشانسی من یا بابایی رفتیم واسه تعویض شلوار, تموم مغازه های پاساژ باز بودن به جز مغازه مورد نظر ما.

یه چرخی زدیم توی شهر و برگشتیم خونه.

شمام واسه خاطر تولد بابایی یه ساندویچ چوچولو رو دولپی نوش جون کردی.

اینم از مراسم امسال بعد کلی فکر کردنو , اینکه چه جوری بابایی رو غافلگیر کنم.

البته پسری , مامانی قبلش بابایی رو غافلگیر کرد , رفت ارایشگاهو موهاشو کوتاه کردو یه مش کوچولو هم واسه اولین بار توی زندگیش زد. (اینم یه مدلشه دیگه , مگه نه!!)

 niniweblog.com

تولدت مبارک بابایی

تولدت مبارک همسری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 11:28
سلام عزیزم تولد بابایی مبارک باشه به نظر من مورد اخری که در مورد خودت گفتی واقعا واسه غافل گیری جالب بود
مامان آرین
30 شهریور 90 12:00
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 شهریور 90 12:34
سلام نسترن جان تبریک میگم ، ان شاالله همسری عمر طولانی و با عزتی در کنار شما داشته باشند
گیلدا
30 شهریور 90 14:32
چه تولد سه نفره بانمکی.همین خاطراتش که می مونه باحاله.انشااله همیشه شاد باشید
نوشین
31 شهریور 90 1:40
سلام تولد همسرتان مبارک
مرضیه
31 شهریور 90 7:56
تولد بابايي مبارك در كنار هم شاد وباشين وس لامت
maman amir ali
31 شهریور 90 22:01
سلام عزيزم نوش جونت جيگر گوشت بشه به تنت. تول شوشو هم مبارك صد سال به خوشي و خوبي در كنار هم زندگي كنيد.بوس
آوين
1 مهر 90 15:17
سلام تولد آقاي پدر مبارك
سحر
1 مهر 90 17:48
شاد باشید برای همیشه
مامان گیسو
1 مهر 90 22:37
مبارکهههههههههههه ان شاا... 120 ساله بشن موهای خوشگلت هم مبارکه عزیزمممممممم آرین جونم یه بوسسسسسس بده عشقم
مامان گیسو
1 مهر 90 22:38
نسترن جونم ببخش گلم من دیر به دیر می آم پیشتون
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 16:16
ایشالا همیشه کنار هم شاد زندگی کنید خوشحال و خندونمش مو هم مبارک
مامان ماهان عشق ماشین
4 مهر 90 14:43
مبارکهههههههههههه ان شاا... 120 ساله بشن موهای خوشگلت هم مبارکه عزیزمممممممم