آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

اسرار کودکی بزرگترین و خبرسازترین فرد دنیای انفورماتیک و اقتصاد

1390/5/26 14:25
نویسنده : مامان نسترن
750 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم یه خبر جدید واست می نویسم.

معروف و مشهور شدن در دنیا به نظر تو پسر گلم به چه قیمتی؟!!!!

niniweblog.com

 

کتابی از پدر بیل گیتس بنیان‌گذار میلیاردر شرکت مایکروسافت در روزهای آینده وارد بازار نشر آمریکا خواهد شد.

در این کتاب، پدر بیل گیتس ضمن تعریف خاطرات کودکی رئیس سابق مایکروسافت وی را پسری گستاخ و بی تربیت معرفی کرده است.


در این کتاب که به قلم "ویلیام گیتس" پدر 83 ساله بیل گیتس درباره کودکی پسرش نوشته شده است، پدر شماره یک مایکروسافت از زمانهایی تعریف کرده که رئیس خانه "ردموند" هنوز کودک و به اعتقاد پدر کودکی گستاخ و بی تربیت بوده است!


این کتاب که Showing up Bill Gates ( لو دادن بیل گیتس) نام دارد، نشان می دهد که بنیان‌گزار غول نرم افزاری دنیا رابطه خیلی بدی با والدین خود به ویژه با مادرش داشت.

یکی از مهمترین نكات کتاب "لو دادن بیل گیتس" نقل خاطره ای است که در آن پدر با پسر سر میز ناهار مشاجره کرد که نتیجه آن پرتاب لیوان آب از سوی پدر به طرف صورت پسر گستاخ بود.

niniweblog.com


در این کتاب، پدر بیل گیتس نوشته است: "ما به صورت خیلی جدی درباره همه چیز بحث می کردیم، از سیاست بین المللی تا بازار بورس و حس زندگی."
براساس گزارش کامییوتر وورد، والدین بیل گیتس که از رفتارهای گستاخانه پسر به ستوه آمده و درباره آینده وی بسیار نگران شده بودند، تصمیم گرفتند با یک روانشناس تماس بگیرند.

 اما روانشناس پس معاینه بیل به خانواده اش اطمینان داد که مشکلی وجود ندارد و بیل كوچك تنها به کمی آزادی بیشتر نیاز دارد تا بتواند استعداد خود را بروز دهد.


به تدریج که زمان به جلو پیش می رفت، رئیس غول نرم افزاری دنیا بیش از همیشه هوش خود را نشان داد به طوری که موجب افتخار پدر شد، درحالی که مادر هنوز از رشد هوشمندانه پسر خوشحال نبود.


این کتاب که سه شنبه این هفته وارد بازار آمریکا می شود از اسرار کودکی بزرگترین و خبرسازترین فرد دنیای انفورماتیک و اقتصاد پرده برداشته و نشان داده است که بیل گیتس از همان کودکی پسربچه ای دمدمی مزاج بوده است و همین دمدمی مزاجی اش موجب شد که با گذر زمان تبدیل به ثروتمند ترین مرد روی زمین شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گیلدا
26 مرداد 90 10:01
سلام.خوبی؟آرین چطوره؟خوبه؟حتما مثل همیشه شیطونه.کتاب جالبی باید باشه این کتاب.خیلی دوست دارم بخونمش.ناگفته نماند که افراد موفق همشون اینطوری نیستن.بعضی هاشون از اول خیلی سر براه بودن.بعضی ها هم مثل همین نمونه و یا مثل انشتین که باباش کودن خطابش می کرد با بقیه اشون فرق دارن.جالبتر اینکه انشتین حتی یک بار به خاطر تنبلی و کودنی از مدرسه اخراج شد.
مامان وانیا
26 مرداد 90 23:26
خوب این نشون میده که هر قدر بچه ها پر انرژی و فعال هستند باهوشترند ممکنه که والدین تحمل نکنن اما بهتره بهشون فضای کافی برای رشد بدیم و اجازه بدیم مسیر خودشونو طی کنن
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 1:26
چه جالب با این تفاسیر ماها داریم کلی نابغه پرورش میدیم مگه نه