آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

حرفهایی با پسر یکی یه دونه خودم

1390/5/26 9:31
نویسنده : مامان نسترن
1,118 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

پسر خوبم niniweblog.com

روزگارمون  همین جور مثل برق وباد میان ومیرن.

الان دیگه تنها آرزوی من اینه که زنده باشم تا بتونم ببینم شما آدم موفقی شدی

شاید بخندی اما گاهی به سرم میزنه ایکاش یه نفر پیشگو بود واسم آیندتو نشون می داد تا یکمی نگرانیم کمتر میشد.

مثل تو فیلما.

من مامان خیلی مومن و معتقدی نیستم گلم , متاسفانه واجباتم رو هم تمام وکمال انجام نمی دم اما حالا دارم معنی باقیات وصالحات رو میفهمم.

niniweblog.comحالا می فهمم تربیت یه فرزند صالح و پاک مثل فرشتگیاش چقدر راه رسیدن به قشنگیهای اون دنیا رو واسه مامان و باباش راحت می کنه.

پسرخاله سپهر 13سالشه اما یه پسریه با فهم وشعورات بیشتر از سنش.

تمام فامیل تعریفشو می کنن.

شاگرد نمونه مدرسه تیزهوشانه.

نماز وروزش قطع نمیشه.

همه کاراش متعادله. یه جورایی داداش تعادله.

هم نماز می خونه هم اهل ورزشه . دوستای خوبی داره.

گل مامان دلم می خواد یه کسی بشی بهتر از هر آدم دیگه.

دلم می خواد بهت که نگا می کنم حس کنم , کسی رو دارم که اون دنیا می تونه دستمو بگیره.niniweblog.com

وای

تعجب می کنم از خودم

 من اصلا اهل این حرفا نبودم.

چرا مدتیه ذهنم درگیر شده.

پسرکم نیاز دارم واسم پیش خدای خودت حمایتم کنی.

عزیزکم فقط سربلندی وموفقیت تو شده آرزوی همه زندگیم.

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شازده کوچولو
26 مرداد 90 10:26
سلام عزیزم مطمئنا مامان گلی مثل شما با این همه توجه و مطالعه .... پسر موفقی تربیت میکنه به آینده امیدوار باش نسترن جون ، دغدغه ی تو مال همه ی ما مادرهاست ، ان شاالله که همه ی بچه ها پاک و سالم و صالح و موفق خواهند بود
خاله نسرین
26 مرداد 90 17:59
مامان همیشه نگران و مهربون. آینده ی آرین خوشگل و ناز من با داشتن مامان مهربونو فعالی مثل شما و بابای با وفایی مثل همسری حتما روشن و بلنده. فقط تو رو بخدا استرستو کم کن تا بهتر تر باشی.
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 1:28
ایشالا که مرد شدن ارین رو میبینید ایشالا جز نفرات برتر توی همه مراحل زندگیش باشه صالح و سالم
مامان پارسا
31 مرداد 90 7:51
انشالله