آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

معرفی کتاب برای مامانای پسر دار

1390/5/8 17:30
نویسنده : مامان نسترن
758 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از مدتها تونستم امروز کتاب بخونم.

شما خداروشکر با میل جوجه هایی رو که سیخ کشیده بودم رو بلعیدی و یه بشقاب کوچیکم برنج که با آب مرغ و کرفس وهویج پخته بودم به همراه ماست نوش جون کردی و بعد از کلی ورجه وورجه یه گوشه زیر خنکای پنکه لالا کردی.

 

niniweblog.com

نام کتاب:

مادر و پسر

نوشته: ملیسا هریسون

 به گفته نویسنده این کتاب:

این پسر بچه است.

هر مادری با این کلمات ورود به دنیای مادری راآغاز می کند .

این کتاب برای هدایت و ارتباط میان مادر و پسر است . ارتباطی که گاهی نشاط آورست و گاهی خشم آور.

اما در هر حال ارتباطی شگفت انگیز است.

توصیه های پیشنهادی این کتاب موجب شادمانی و آسودگی ات می شودو قدرتمندت می کند

پرورش پسری دوست داشتنی , قوی و موفق ساده نیست.

این کتاب از ابتدای تولد پسرت تا بزرگسالی اش به تو می گوید که در حال انجام مهمترین عمل در جهان هستی یعنی تربیت پسری سالم وموفق

 niniweblog.com

مامانای گل ومهربون پسر دار اون هم از نوع شیطون و وروجک

این کتاب درقطع جیبیه. که خیلی راحت و ساده نوشته .

من هر از گاهی که وقت کنم چند صفحه ایشو می خونم.

جالبه مخصوصا واسه کسی مثل من که تابحال تجربه ای به این نزدیکی واسه دیدن تکامل و رشد پسر بچه ها رو ندیده. من برادری نداشتم تا بدونم تفاوت پسر و دختر تا کجاست.

این کتاب بافصلهای مختلف شما رو از تولد تا بزرگسالی  پسرتون همراهی می کنه.

 

niniweblog.com

 

وقتی هر چیز دیگری برای آرام کردنش کارایی ندارد به او شیر وشیرینی بده .

که من اینکارو با شیشه شیرت انجام می دم و شما یه مدت سرگرمش میشی.

 

به او یاد بده چطور میز را بچیند. این عمل در آینده همسرش را شگفت زده می کند.

که من این روش رو با جمع کردن اسباب بازیات بعد بازی ویه سری کارای ساده دیگه انجام میدم

 

اجازه بده او یک پسر کوچولو باشد. انتظار نداشته باش در پنج سالگی یک اقای مودب کوچک باشد.

 

اورا باخودت به فروشگاه مواد غذایی ببر واجازه بده آب میوه سیب وسایر مواد غذایی را ازقفسه ها بردارد

که من وشما بارها به فروشگاه پروما رفتیمو بعد با کلی جرو بحث برگشتیم خونه

 

درشرایط معینی او خیال می کند ادرار کردن بامزه ترین عملی است که احتمالا می تواند در زندگی انجام دهد.نگران نباش او از این مرحله عبور خواهدکرد.

بااینکه شما مدتیه جیش گفتن رو یاد گرفتی و گاهی سر بزنگاه منو صدا میزنی. اما الان که تابستونه گاهی دلم واست میسوزه و بازت میذارم و گاهیم مجبورم چون شما بعد از تعویض پوشک به من اجازه نمیدی دوباره پوشکت کنم و بدون پوشک می گردی دور خونه و اونوقته که یهویی....قطره قطره جییییییش

 

هم پای او راه برو . گاهی پنج دقیقه وقت صرف تماشای یک مورچه یا حشره ای دیگر می کند.

این رفتارت بارها موقع قدم زدن وپارک رفتن منو کلافه کرده. گاهی وقتا نیم ساعت طول می کشه ازسر کوچه تا اخر کوچه رو راه بریم

 

 

ممنونم پسر کوچولوی مامان که به من فرصت میدی تا بتونم با توبودنو تجربه کنم.

ممنونم که به من هشدار میدی که کی بودم و از کجا اومدم. کودکی هامو فراموش نکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
8 مرداد 90 17:40
دستت درد نکنه حتما تهیه میکنم تا بخونم ممنونم از اطلاعات خوبی که میدی
مامان شازده کوچولو
8 مرداد 90 18:03
سلام اول به آرین جونم خیلی خوشحالم که غذاتو خوب خوردی سلام به مامانی مهربون و زحمتکش ، خسته نباشی خانمی ، مطالبی که نوشتی خیلی جالبه چه لذتی داره پسر داشتن ، دستت درد نکنه عزیزم
مامان وانیا
8 مرداد 90 18:16
آفرین به پسر گل که مامانو اینقدر خوشحال کرده همیشه خوب غذا بخور
ملیحه
8 مرداد 90 18:34
این کتاب رو من دارم .موافقم خیلی کتاب جالبیه .
nafasemaman
8 مرداد 90 22:54
ماشالاه ماشالاه هی ماشالاه ماشالاه هی گل پسلمون جوجو میخولهدوست دارم خاله بوووووووووووووووووووس
گیلدا
9 مرداد 90 13:07
سلام نسترن جان.خوبی؟خیلی خوشحالم که پسر کوچولوت خوب شده.امیدوارم همیشه سالم و شاد باشه.
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 11:01
ممنون.پست خیلی خوبی بود.هم آموزنده هم با مزه.جیجری رو ببوس.
نانی
13 مرداد 90 10:22
ممنون خیلی مفید بود . دوست داشتی به ما هم سر بزن