آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

یه حرف کوچیک

1390/5/2 10:21
نویسنده : مامان نسترن
940 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم اومدم بگم یهوقت فکر نکنی مامان بی فکر و کوتاهی کرده در حقت.

باور کن من سر ماه تورو بغل می کنم و پیاده میریم تا سرکوچه بعد از پل هوایی می ریم بالا و میبرمت مرکز بهداشت شوریده.

چکاپ ماهانه ت سر جاشه.

همه این اتفاقا و مسیله کم وزنیت پای بعضی دکترای بی توجه ایرانه.

هر کدوم یه حرف میزنن. اون از دکتر فرحت که معروفشونه . هروقت پیشش بردمت وزنت کرد گفت خوبه . مشکلی نیست. می گفتم از نمودار کارت رشدش کمتره. می گفت این نمودار رارو ول کن.

بردمت دکتر خونوادگی بابا که فوق تخصص کودکانه. می گفت خانوم اگه یه بچه سالم توی ایرانه همین پسره.

یه روز یادمه داشتم برنامه پزشکی تلویزونو می دیدم راجع به تغذیه کودکان بود. هر مامانی که زنگ م یزد ووزن بچه شو می گفت که دکترا بهم گفتن کمه. این دکتر حرفشونو رد می کرد که نه وزنش خوبه .

دیگه نمی دونم چی بگم. بازم خداروشکر می کنم که مشکل خاصی نداری عزیزم.

دیروز عصر که با خاله جون نوشین رفتیم پروما. 10بار پله های ورودی رو رفتی بالا و اومدی پایین.

خاله جون گفت ببین این پسر ماشالاه سالمه.مشکلی نداره.

شبم اخر شب با با بایی بازیت گرفته بود. می پریدی بغلش . می رفتی روی شکمش می خوابیدی. جیغ می زدی و با خنده می دویدی.

خدایا شکرت

راضیم به هر آنچه که دادی و هر آنچه که ندادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

گیلدا
2 مرداد 90 10:34
سلام.اینقدر نگران نباش خوب میشه.فقط به نظر من آزمایش انگل بده بعد دارو بخوره بهتره.
مامانی کسرا
2 مرداد 90 10:39
همیشه بخندی گلم راستی بهت گفتم من عاشق هر دوتا اسمتم خیلی قشنگن
مامان رها
2 مرداد 90 12:04
سلام نسترن جون عزیزم بازم که فاز منفی شروع شد دختر خوب شما که تصمیم های خوبی گرفته بودی گلم اینقدر نگران نباش عسل
مامان وانیا
2 مرداد 90 12:21
سلام عزیزم ،راستش پسری که من تو عکسا میبینم خیلی لاغر و ضعیف نیست شاید مثل بعضی بچه ها خیلی تپل نباشه اما خوبه، شما حساس شدی ،دختر منم بد غذایی میکنه اما یه روشی پیدا کردم واسه غذا دادنش،اون هر وقت کارتون میبینه محو تلویزیون میشه،منم از فرصت استفاده میکنم و غذا میذارم دهنش ،امتحان کن
مامان هانیه سادات
2 مرداد 90 12:43
سلام عزیزم. خیلی نگران نباش. انشاالله که مشکل جدی نیست. هانیه جون من هم کمبود وزن داره.از 6 ماهگی رشدش متوقف شد و رو 8/100 ثابت موند.الان 10 ماهشه 8/300. دکترش دکتر جلیلی تقویانه. دکتر خوبیه. از طریق آزمایش خاصی فهمیدیم به خاطر اسیدوزه.الان دارو مصرف میکنه. خدا بزرگه. مشکلت حل میشه انشاالله.
سارا
2 مرداد 90 12:51
سلام نسترن خوبم: آخه قربونت برم تو چرا اینقدر نگرانیییییییییی؟ نمی دونم دکتر نوری رو می شناسی یا حتما می شناسی دو سال پیش فوت کرد بهترین دکتر کودکان بود دکتر خودمم بود وقتی طاها یکسالش بود مثل آرین بود قطره آهن رو بالا میاورد لب به غذا هم نمی زد وقتی رفتم پیشش بهم گفت هیچ چیز جز استرس تو مهم نیست این بچه سالمه بچه تا وقتی بازی می کنه سالمه اصلا اذیتش نکن هر وقت خواست بالاخره می خوره منم دیگه ولش کردم اولش وزن کم کرد من روی مبلها و گوشه کنار خونه غذا می ذاشتم ولی اصلا بهش نمی گفتم بخور کم کم خودش موقع بازی می خورد قطره آهنم بعد دوسالگی با گلاب تو شیش ریختم وکم کم بهش دادم حالا خیلی خوش غذا نیست ولی مواد لازم رو می خوره تازه من اصلا این غذاهایی که تو درست می کنی نمی تونستم براش درست کنم چون حامله بودم اینقدر خودت رو اذیت نکن قربونت برم
zeinab
2 مرداد 90 13:09
عزیزم من هم مثل تو خیلی نگران وزن دیانا بودم ولی حالا حالم بهتره چون میدونم که بچه متناسب با قد و هیکل مامانش رشد می کنه و اینکه اگه یه آزمایش ادرار بدی خاطرت جمه میشه همش بوسش کن و غذاهاشو با عشق بپز و براش بهترینها را آرزو کن همشهری عزیز
مامان رادین
2 مرداد 90 13:10
نگران نباش الان اوج بی اشتهایی بچه هاست اون هم بیشتر بخاطر دندونه. فقط باید وعده های غذایی شو بیشتر کنی مثلا 5 و عده اما به اندازه ای که میخوره حتی اگه کم باشه. اگر شیرتونو هم میخوره اون هم تاثیر داره چون شکمشو پر میکنه. موفق باشی.
مامان اوانازنازی
2 مرداد 90 13:14
سلام عزیزم میدونم چه حالی داری ولی اصلا نگران نباش چون امیری جون سالمه سالمه.منم وقتی دیدم دیروز اواداره مگس کش میخوره کلی نگران شدم.البته هفته پیش هم اوا شکمش شل بود که اعصابم بهم ریخته بود.میدونمم هر بچه ای قبل از شش ماه ظاهرا دوست داره هرچیزی رو امتحان کنه ولی وقت غذاخوردنش که میشه اذیت میکنه.بازم میگم نگران نباش
بابای زهرا کوچولو
2 مرداد 90 22:02
سلام .شما خودتان بهتر از 1000دکتر متوجه سلامت و یا خدای نکرده بیماری شاه پسرتون میشوید .چون قد و وزن به خیلی چیزها که مهمترینش وراثته ربط داره.پس نگران نباشی
نازنین نرگس نفس مامان
5 مرداد 90 19:28
سلام به مامانی مامان مهربون نگران نباش ایشالا که هیچی نیست دقیقا مشکل من هم هست دختر من خیلی بدغذا و بدخوراکه چند وقت پیش 10 روز تمام به غذا لب نزد دیگه داشتم دیونه میشدم البته میتونم حدس بزنم چرا غذا نمیخوره کوچولوها وقتی بفهمند که ما روی بعضی چیزها حساسیم عمدا مقابل حساسیت ما وامیستن حالا چرا به هزار و یه دلیل ایشالا که اشتهاش وا شه مثل شپلوتگاه