آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تزیین اتاق کودک ناز من

1390/4/4 14:57
نویسنده : مامان نسترن
8,318 بازدید
اشتراک گذاری

تعجب نکن عزیزم, مامان چون خودش علاقه شدیدی به عروسک داره یه کمدتو اختصاص داده به عروسک

نقاشی دیواری اتاقت که هدیه خاله جون نوشین به تو بود قبل بدنیا اومدنت

یک سمت دیوار اتاقت رو خاله جون نقاشی کشید . طفلکی یه آلبوم واسم اورد و منم این حیونای نازو انتخاب کردم واست.

یک هفته خاله جون هر روز میومد خونمون و می رفت.

دست گلت درد نکنه خاله مهربون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمد گیان
4 تیر 90 15:17
سلام اطاقت قشنگ شده مبارکهههههههههههه
مامان ماهان
4 تیر 90 17:43
به به چه اطاق خوشگلی داری نسترن جون آرین دست به وسایلی که چیدی نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دست خاله مهربون هم درد نکنه
نسترن
4 تیر 90 18:59
ای جاااااااااان هروقت عکس پسر نازتو میبینم کلی انرژی میگیرم نسترن جون.توروخدا اسپند دودش کن چشم نخوره بچه فدات شم نسترنم چقد مهربونی شما راستی اسم وبتم خیلی دوس دارممممممم آرین نازنینو ببوس.وای چقد حرف زدم ببخشید
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 تیر 90 1:30
آفرین نسترن جون . خیلی باسلیقه ای. باید ازت یاد بگیرم. منم سعی میکنم بعد از امتحانام اتاق آوا رو کمی خوشگل کنم. خوشحال میشم ایده بدی. البته بگما بچه من خاله نقاش نداره.
مامان فرشته
6 تیر 90 1:07
نسترن جون خیلیییییییییییییییی خوشگل شده اتاقش دست خاله نوشین درد نکنه
گیلدا
8 تیر 90 8:47
سلام. خیلی قشنگه . مبارکش باشه