آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بدون عنوان

1390/4/4 14:36
نویسنده : مامان نسترن
549 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه عادت جدید که تازگی پیدا کردی خوگشله من.

دستمو می گیری می بری پای کامپیوتر. خودت روشنش می کنی و بعد می گی بلندم کن بذار روی میز تا خوب مسلط بشم به همه چی.

بعدشم که معلومه cdمی پاشونی اطراف. کلید مانیتور رو روشن خاموش می کنی و کلی شیطونی دیگه.

اینم یه عکس داغ دیگه مربوط به همین امروز تو

یه ساعت قبل از خواب ظهر امروز.

شیر خوردن و کارتون مورد علاقه مامان رو نگا کردن( فصل شکار)

کلوچه می خوری و باقی مونده اونو با دستات له می کنی. می پاشونی روی فرش.

حالام داری با جارو دستی خودت تمیزشون می کنی.

آفرین پسر حرف گوش کن من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
4 تیر 90 14:52
الهی خاله قربونشش بره با اون شیر خوردنش با اون کمک کردنش . با اون خونه به هم ریختنش نفسسسسسسسس بوسسسسسسسسس
مامان ماهان
4 تیر 90 17:42
خدایا من چی بگم خیلی ناز و با مزه و با نمکی گوله نمکی من بوسسسسسسسسس چه پسر تمیزی داریم ما آفرین که به مامانت کمک میکنی دوست دارم آرین جون