آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

برای تو که بهترینی

1390/3/24 17:40
نویسنده : مامان نسترن
976 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

صبح که میشه یه لحظه چشمو که وا می کنم , می بینمت که آروم و بی صدا در رو باز می کنی و

 می ری از خونه بیرون.

تاشب که بر میگردی 4 یا 5 مرتبه تلفن می کنی خونه و حال هردمونو می پرسی.

بعضی شبا با همه خستگیت , دلت می گه منو پسری رو ببری بیرون گردش تا دلمون باز بشه.

niniweblog.com

خیلی وقتا میشی سنگ صبورم , اینبار من گوشی رو برمی دارمو واست کلی گلایه می کنم که خسته شدم , امروز پسری کلی شیطنت کرد

امروز پسری اصلا غذا نخورد

کلی بهونه گیری جورواجور

اما تو حرفامو میشنوی و آرومم می کنی

خیلی وقتاشده که دستپختم چنگی به دل نمی زد

لباساتو مجبور میشدی اتو نزده تن کنی

شام رو از بیرون بخری

خستگی های منو تحمل کنی

اما هیچ وقت اعتراض نکردی

 

niniweblog.com

 

همسر مهربونم

niniweblog.com

همه این زیباییهای وجودتو می بینم

نه اینکه فکر کنی بی چشم ورویم , تمام لحظه های زنمدگیمو فدای راحتی وآرامشت می کنم

ممنونم که تحملم می کنی

واما

 

خستگی های هفتگی تو و یکمی بدخلق شذنای تورو هم دوست دارم

 

روزی میرسه که پسرت جواب همه زحمات تو رو با بوسیدن دستای مهربونت می ده

نگران نباش

نه من فرزند ناخلفی واسه پدرو مادرم بودم نه تو

پسرمون هم بی نظیرترین پسر دنیا میشه

 

درهمین ساعت و همین لحظه با تمام عشقم

می بوسمت

niniweblog.com

واز خدا می خوام همیشه همیشه تورو واسه منو پسرمون حفظ کنه

 

 niniweblog.com

عزیزم

 روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهانه
24 خرداد 90 18:21
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالار گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217& code=0fceed943578b86
مامان حسین
24 خرداد 90 18:28
افرین به تو همسر قدر شناس
مامان ابوالفضل
24 خرداد 90 18:50
ماشالله خیلی شیرینه خداحفظش کنه اگه مایل به تبادل لینک بودین مارو با نام گیلاس مامان لینک کرده وخبر بدین لینکتون کنم
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:24
به به چقدر قشنگ نوشتی بابا آرین جون روزت مبارک
مریم
25 خرداد 90 3:08
سلام نسترن جون اول بهت تبریک میگم بخاطر این احساس قشنگت و تبریک برای روز پدر و دوم به خاطر انتخاب شدن آرین جون تو مرحله اول مسابقه... بوسسس
محمد گیان
25 خرداد 90 10:08
سلام خاله نسترن خیلی زیبا نوشتی خدا این مرد زندگی را برای شما و امیر علی عزیز نگه داره آمییییییییییین روز مرد را هم بهش تبریک میگم
sara
25 خرداد 90 10:36
با سلام به شما و دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان و پیوندها اضافه تان نمایم
sara
25 خرداد 90 10:47
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
مامان ثنا
25 خرداد 90 19:57
ایشالا همیشه همینطور عاشق همدیگه بمونید و سایتون تا ابد بالای سر آرین جون باشه