آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

ویروس از خدا بی خبر

1390/3/23 18:44
نویسنده : مامان نسترن
869 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح نزدیکای ساعت 10 بود که باهم واسه چکاپ ماهانه رفتیم مرکز بهداشت.

استرس اینکه وزن گیریت چطورشده و کمبود وزن نداشته باشی داشت منو می کشت.

نشوندمت روی ترازویی که تا دیروز باید توش لالا می کردی تا بشه وزنت کرد.اما حالا ماشالاه تمام قد جا نمیشی.

خداروشکر وزن گیریت باتوجه به کم اشتهاییت که اونم واسه خاطر دندوناته خوب بود.

پایان 15 ماهگی شدی 9کیلو و 600

البته هنوز زیر خط نموداری. اما بازم بدک نبود.

قدت شده 83 سانت که معلومه پسر قد بلند و رشیدی میشی چشمم کف پات.

آخی

انگاری این خوشی مامان همیشه نگرون خیلی لحظه ایه.

برگشتیم خونه

شبم هواکه خنکتر شد رفتیم پارک

کلی خودتو با شیطونیات به همه نشون دادی

شب شد و رفتیم لالا

ساعتای 1 بود که یهویی چشم باز کردم دیدم نشستی توی جات و ببخشید استفراغ

واااااااای خدای من

ترسیده بودی.

لباساتو عوض کردمو . توام که خیلی خوابت میومد سریع رفتی لالا

اما تاصبح 10 مرتبه بیدارشدی

استفراغ

داشتم دیونه میشدم .

ساعت 6بود که دیدم فایده نداره

بابابایی رفتیم دکتر

کلی جیغ و داد کردی تا گذاشتی معاینه بشی

دکتر گفت یه نوع ویروسه

ای بابا من نمی دونم این ویروس ........ چرا اد باید بیاد توی دل تو

شب تولدتم همین جور شد

حالام

آمپول

خدای من

منکه طاقت ندارم

بیرون وایسادم بابایی رفت داخل

قربون اشکات بشم

خدا منو ببخشه که هر وقت مریض میشه می گم غلط کردم دیگه صبورتر میشم

ازصبح پدر جونو آنا جون اومدن خونمون

تا ظهر خوب بودی

اما 6 مرتبه تا حالا شکم کار کرده

یکمیم تب داری

میترسم شاید گرما زده شدی

لب به غذا که اصلا نزدی

الانم لالا کردی

قربونت بشه مامان

تورو خدا خوب شو

تا میای یکمی جون بگیری , این ویروس....... نمی دونم از کجا پیدا میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
23 خرداد 90 19:46
الهی بمیرم باز هوا گرم شد و مریضی بچه ها شروع شد عزیزم به خاطر مریضی که اشتها نداره ماهان اینطوری شده بود آرین جونم زود زود خوب شو باشه بووووووووس
مامان
24 خرداد 90 14:21
سلام آخی آرین آقا ویروس گرفته اشکالی نداره ایشالا خوب شه من که براش دعا میکنم تو هم اینقدر خودت را ناراحت نکن
رز
24 خرداد 90 14:21
خدا لعنتش کنه این ویروسو عزیزم نگران نباش انشاءالله خوب می شه مواظب خودتون باشید بوووووس
گیلدا
24 خرداد 90 17:43
سلام. امیدوارم که پسر گلت هر چه سریعتر سلامتیش رو بدست بیاره. عکس خوابش و همینطور عکسهای سفرش بی نظیر بود. راستی دختر من الان 9 ماهشه و 7500 وزنشه به نظرت کم نیست؟