آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بدون عنوان

1390/3/25 9:31
نویسنده : مامان نسترن
633 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مردم وزنده شدم تا تو بلاخره میلت به غذا کشید.

با وجود اینهمه پیپی ترسم این بود که نکنه آب بدنت کم بشه.

قربونت بشم یه بسته پوشک و یه روزه تموم کردی.

انگاری هوای مشهدم شده عینهو تهران. وضعیت اضطراریه. آلودگی هوا و گردو خاک.

همینا دست به دست هم دادن تا تورو مریض کنن.

همش دعا دعا می کنم زودتر خوب شی.

تا می تونم آب و دوغ بهت می دم.ors رو لبت که می خوره به مزش دیگه نمی خوری.

حالا که اوفی شدی می گم اگه خوب خوب بشی دیگه کاری به کارت ندارم. شیطونیکن. تا دلت می خواد خونه رو بریز بهم.

 کامپیوتروtvرو اونقدر روشن خاموش کن تا بسوزه.

آب که خوردی اشکالی نداره , لیوانشو چپه کن روی فرش.

برو سراغ سبد سیب زمینی پیاز همشونو ولو کن روی زمین. اصلا ناراحت نمیشم که کف آشپزخونه کثیف میشه.

کلیدای کمدو بردار و ببرشون یه جایی چالش کن , اصلا دلخور نمیشم که نمی تونم در کمد رو بازکنم.

حتی الان که شارژر گوشیمو قورت دادیو پیداش نمی کنم دعوات نمی کنم. مهم نیست مثل خود گوشیم انوقدر می گردم تا پیداش کنم.

آخی گل پسرم

تو خوب شو . مامان قول میده بی خیال ترین و صبورترین مامان دنیا بشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محمد گیان
25 خرداد 90 10:06
سلام به خاله نسترن و آرین جان خوبین من عاشق این شلوغ کاریهام آرین جون دمت گرم عین خودمی ایول راستی روزت مبارک مرد آینده
بهار
25 خرداد 90 10:31
آخی ان شا الله زود زود زود خوب میشه او آر اس رو هم بزار یخچال خنک خنک بشه بعد هز وقت آب خواست بهش بده من به دخترم اینجوری میدادم میخورد وقتی خنک باشه مزش زیاد بد نیست.. صد تا بوس برای مامان مهربون به وب دخترم من هم سر بزن شاد میشم (هورا)
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
25 خرداد 90 10:50
نگران نباش عزیزم ایشالا زود خوب میشه .
مامان حسین
25 خرداد 90 12:18
سلام ایشالله که زود خوب بشه.. تولد حضرت علی و روز پدر و مرد را به شما و مرد کو چیک خونتون ارین جونم تبریک می گم
زينب عشق مامان و بابا
25 خرداد 90 12:32
سلام آرين جان روزت مبارك عيد برهمه مبارك
مامان ثنا
25 خرداد 90 19:52
آخی عزیزم ثنا هم وقتی کوچیکتر بود مرتب این طور میشد دیگه وقتی میدیئم روان شده گریم میگرفت ماست خلیی برای این بیماری خوبه. ایشالا زود خوب میشه
سيدمهدي
26 خرداد 90 4:19
سلام.سلام.سلام...آپم .آپم .آپم. .جدي آپم . وااااا آپم ديگه خنده نداره كه پاشو بيا
مامان ماهان
26 خرداد 90 8:54
سلام الهی که زود زود خوب بشه روزت مبارک آرین نازم