آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

برای شرکت در مسابقه

1389/11/9 15:30
نویسنده : مامان نسترن
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم کودکی هاتو هنوزبه یاد داری؟

دلم می خواد پاکی و زیبایی اون دوره هرلحظه واست زنده باشه و بدونیکه باهمه قوانین تلخ وشیرین زمینی بازهم می تونی مثل سادگی کودکی لبخند بزنی و زیبا زندگی کنی.

عزیزکم حالا که 14 بهاره که ازآسمون به زمین اومدی , می خوام دلنوشته های کودکیتو بهت تقدیم کنم تا همیشه درونی کودک وآروم داشته باشی.

روزهای شیرین دبستان و راهنمایی گذشتند و همه خواهند گفت که دیگه بچه نیستی اما مامان نمی خواد تو از پاکی کودکی دور بشی.

بخون پسرکم بخون..... باهمه عشقم فقط برای تونوشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
9 بهمن 89 13:51
سلام عزیزم قربونت برم ماشاله چقدر نازی
باریکلا به مامانیت با این وبلاگ قشنگی که برات درست کرده من بلد نبودم چکار کنم برای پسریم


پارساجونو ازطرف من ببوس.
منم خیلی دلم می خواست قبل به دنیا اومدن آرین واسش بنویسم. اما نشد