آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

سه سال گذشت

1391/12/20 13:23
نویسنده : مامان نسترن
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر

سلام عزیز دل که حالا دیگه واسه خودت مردی شدی و چندتا بچه دونیم قد دورت وگرفتن. الهی قربون نوه های گلم بشم که شر وشورشون کمتر از بابا جونشون نیست.

عزیزکم دیشب شب تولدت رو با شادترین وقشنگترین لحظه های زندگیمون بین دوتا خونواده وخنواده کوچیک خودمون تقسیم کردیم.

دیشب به خاطر وجود عکاسها وخبرنگارای مختلف همه جایی خودم فقط موفق شدم چند تا عکس واست بگیرم.

( راستش خیلی دوست داشتم هنرای خودم رو هم واست بذارم که متاسفانه عکسی نداشتم)

عزیزکم

تولدت مبارک

صدفی نمک خونه(دخترخاله جون)

هستی خانومی(دختر عمه جون)

وسطی هم که معرف حضورن با کلی هوادار وهواخواه

 

ابراز عشق مهمان های عزیز

 

خدای من , اگه این تصویر واقعیت داشتو سه تا وروجک داشتم ....وااااای نه فکرشم خطرناکه

 

چقدر خوبه که آدما تاریخ تولدشونو جوری تنظیم کنن تا مجبور نباشن واسه عید برن خرید لباس.

خاله جون ممنونم از کادوهای قشنگ تولدم

 

خونه پارچه ای هدیه آنا جون,پدر جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان
20 اسفند 91 13:42
سلام مردكوچك تولدت مبارك
مامان ثمینا
20 اسفند 91 22:13
سلام تبریککککککککککککککککککککککک مبارک باشه عزیزم بهترین ها رو براتون آرزو دارم
مامان فاطمه
20 اسفند 91 23:15
سلام تولدت مبارک آرین جون انشالله دامادیت گلم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
20 اسفند 91 23:16
تولد تولد تولدت مبارک انشالله صد ساله شی عزیز خاله
ریما
21 اسفند 91 14:00
سلام مامان نسترن :-) برای شما و پسرتون (امیر علی) آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم. انشالا خدا شما رو واسه هم نگه داره... مر30 از حضورتون در وب و نظرتون. درسته کتاب وین دایر (برای هر مشکلی یک راه حل معنوی وجود دارد )کتاب خوبیه وین دایر در همین رابطه یه کنفراس هم داره که ببینید بد نیست. واسه آرامش دادن به حال خودتون گوش کردن آهنگ های لایت مثل اهنگ های یانی تاثیر گذاره همینطور مطالعه کتابای آنتونی رابینز، وین دایر ،برایان تریسی و...اگر اطلاعاتی خواستید می تونم در اختیارتون قرار بدم. خوشحال میشم بازم به وبم سر بزنید . موفق باشید
مامان یسنا
21 اسفند 91 14:16
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان یاشار
21 اسفند 91 21:10
خیلی مبارک باشه عزیز دلم .ایشالا 120 سال زیر سایه پدر و مادر سالم و سر بلند زندگی کنی.
سحر مامان آراد
22 اسفند 91 19:53
تولدت مبارککککککککککککککککک بوسسسسسسسسسسس
مامان لیلا
23 اسفند 91 7:20
سلام .امیر علی جون تولد سه سالگیت مبارک ماشالله برای خودت مردی شدی. خونه جدید هم مبارک خوندم که خونه رو هم عوض کردین .پیش ما بیاین خوشحال میشیم.
یاسمین
23 اسفند 91 11:22
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها،همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم.امیر علی عزیز تولدت مبارک مامانی خسته نباشی.راستی از این خونه پارچه ایی یاسمین هم،همین طرحشو داره(کادوی تولدش از طرف عمشه) مامانی چرا به وب یاسمین نمیای
mahdi...........
25 اسفند 91 0:26
سلام خوبی؟وبلاگ خیلی زیبایی داری موفق باشیازشمایه خواهش دارم امیدوارم ردنکنی وبلاگ من الان به شماها خیلی احتیاج داره به شمایی که خیلی مهربون هستید خواهشم اینه که وبلاگ منولینک کنید ولوگوی وبلاگ منودروبلاگتان بگذاریدتابقیه عزیزان استفاده کنند وچون بازدیدشمازیاده گفتم امیدوارم بااین کارتون به امام زمان خدمتی کرده باشین کدلوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ پایین لوگوها گذاشته شده منتظرجوابتم
مامان زینب
26 اسفند 91 9:39
سلام تولد گل پسرت مبارک انشاالله همیشه خوش و خندون و پر انرژی باشه امیدوارم سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشین
مامان اوا ناز نازی
26 اسفند 91 14:41
سلام نسشترن جون دستور کیک گوشتی رو که گفتی رو تو کدوم قسمت مامای سایت پیداکنم؟هرچی قسمت غذاها گشتم پیدانکردم
عاطفه مامان اوا خانم ناز نازی
27 اسفند 91 11:36
سلام عزیزم. تولدت مبارک ایشالا هزار ساله بشی. دست مامان جونتم درد نکنه. خیلی زحمت کشیده.
مامان یاشار
27 اسفند 91 17:14
سال نو پیشاپیش مبارک نسترن جون. پسر خوشگلت رو ببوس
یاسمین
28 اسفند 91 10:19
بهار مامان ملیکا
28 اسفند 91 13:51
سلاع عزیز خاله تولدت مبارک ببخش یه کم دیر تبریک گفتم خوشگل خاله بازم تولدت مبارک در ضمن سال نو هم مبارک چقدر مبارک مبارک شد
هاله
19 فروردین 92 2:58
همه روزهای عمرت پر از شادی پر از عشق و نور و سرشار از لبخند