آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

آرزوهای کودکی

1391/6/6 17:52
نویسنده : مامان نسترن
956 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر قشنگ  و دوست داشتنی بود امروزم

وقتی پسر کوچولوم خیلی ساده و دلچسب واسه اولین بار آرزوشو به زبون دوسالگیش گفت:

مامان پولای قلکمو که زیاد شد ببرم مغازه. یه ماشین بخرم

بعدش شمام سوار ماشینم میشی؟

گفتم آره عزیزم.اجازه میدی؟

گفت :بله. بعد میریم باهم دور بزنیم.

 

عزیزکم

نفسم

اشکمو درآوردی. چقدر آرزوهات مثل خودت کوچیکن و دوست داشتنی.

کامیونتو آوردی ونشستی توش.

گفتی: مامان شمام بیا سوارشو باهم بریم دور بزنیم.

گفتم : من جانمیشم عزیزم

گفت: پس شمام پولاتو جمع کن بریم یه ماشین بزرگ واست بخرم

چقدر مهربونی پسرم.

نمی دونم بزرگ که شدی این حرفای قشنگتو به یادت میاری؟!!

الان که مامان جون(مامان بابایی)نمی تونن دیگه راه برن ,این فقط باباییه که یه روز تعطیل مامان جونو بغل می کنه و میذاره روی صندلی ماشین. بعد میریم همه دور زدن تادل مامان جون باز بشه.

اونوقت که میرسیم خونه. مامان جون کلی ته دلش از داشتن یه پسری به این پرمهری ذوق می کنه.

خودت عزیزکم دیدی امسال تنها کسی که مامان جونو بعد ازیه سال خونه نشینی , بغل کردو سه طبقه بدون آسانسور آورد  بالا واسه افطاری بابایی بود.

عزیز مامان واسه آرزوهای قشنگت ,دعا می کنم.

مامان پسر مهربون, مثل باباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:56
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان پارمیس
7 شهریور 91 22:27
عزیزم. چه حس خوبیه وقتی آدم آرزوی بچشو از دهن خودش بشنوه و البته آرزوی بچش محبت بزرگی به مامانش باشه. خیلی پسر مهربونی دارید و حتما این مهربونی رو از مامان و بابای خوبی مثل شما به ارث برده. ببوسش. خدا نگهدارتون باشه
الهه مامان یسنا
8 شهریور 91 12:26
چه مهربونی آرین جون!!! همیشه مهربون بمون
مامان محمدجان
10 شهریور 91 2:05
نسترن جون دل امیرعلی هم مثه مامان و باباش مهربونه اگه بابایی این کارا رو واسه مامانش انجام میده به خاطر داشتن همسر مهربون و دل پاکشه خدا میدونه چه اجری دارین مگه اجری بالاتر از خدمت به پدر و مادر هست واسه ما هم دعا کنید