آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

دوتا بازی من درآوردی

1391/6/1 9:48
نویسنده : مامان نسترن
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

صبح دیروز طبق معمول سعی کردم زودتر از خواب بیدارشمو کارای روتین همیشه رو انجام بدم .

همه جا که مرتب شد و ماکارانی ظهر و شام شبم رو هم که گذاشتم, شما بیدارشدی.

دستو صورتتو که شستی , گفتم برو روفرشی رو  بنداز تا صبحانه بخوریم.

طبق معمول یه بسته کوچیک پنیر خامه ای که خیلیم دوست داری و باید خودت کاغذشو پاره کنی از توی یخچال برداشتی ورفتی نشستی کنار سفره.

سفره که جمع شد ومثل همیشه رفتی سراغ تی وی, باخودم فکر کردم بیام یه چندتا بازی جدید اختراع کنم, تابلکه سرت گرم بشه و کمتر بشینی پای کارتون.

گفتم : مامانی برو از توی حموم لگن کوچولوی سبزتو بیار.می خوایم توپ بازی کنیم.

لگنو گذاشتم روی فرشو. یکمی دورتر وایستادیم.

گفتم حالا ببینیم کی می تونه توپشو بندازه توی لگن.

بازی خوبی بود واسه یه مدت کوتاه سرگرم شدی.

بعد رفتی سراغ دفتر و مداد رنگیات.

یهویی یه فکری به سرم زد.

رفتم قیچی آوردم. شکلای مستطیل و مثلث رو که میشناسی برش زدم. اول می خواستم که شکلارو  جدا کنی ومثلا طبقه بندی رو یاد بگیری.

اما بعد دیدم از کاغذی که این شکلا رو درآوردم می تونیم به جای پازل استفاده کنیم.

شمام خیلی با دقت هرشکلی رو میذاشتی سرجای خودش

اینبار کاغذ دیگه ای رو برداشتم و شکلارو باسایزای مختلف درآوردم.

ازت پرسیدم اگه گفتی کدوم مثل از همه بزرگتره؟ جواب دادی.

بعد گفتم حالا جاش کجاست؟

آفرین اصلا فکر نمی کردم بتونی اینقدر قشنگ تشخیص بدی کدوم شکل مال کجاست و سایز کوچیک وبزرگ رو ازهم تمیز بدی.

افرین به گل پسر

اینم از یه روز مامان و پسری دیگه بایه تنوع کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اميررضا كوچولو خاله سميرا
1 شهریور 91 10:38
سلام عزیزم ممنون از حضورت متشکرم که برا خواهرم دعا میکنی... این ادرس گل پسر خودمه اینجا هم بیا و قدم رو چشمام بزار ... http://amirreza-011.persianblog.ir/
lمامان مهیار
1 شهریور 91 11:10
اختراعات مامانونه....
نسترن(یک عاشقانه آرام)
1 شهریور 91 12:11
آففففففرین پسمل باهوش خودمممممم نه مامانی من نمیترسم از نی نی ولی میدونم چققققدر سخته و باید همه وقتتو اختصاص بدی به اون... بووووووووووس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 شهریور 91 14:13
آفرین پسر با هوش و آفرین مامانی با ذوق و حوصله.
گیلدا
1 شهریور 91 15:51
سلام.خیلی خوب و عالی بود.آفرین
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 3:57
چه کار خوبی آفرین خاله به روزم بیا پیشمون اگه وقت داشتی. خوشحال میشم
سيدو مامان
2 شهریور 91 12:23
سلام نسترن جان من مامان وبلاگ سيدمهدي هستم خوشحال ميشم بهمون سربزني
سيدو مامان
2 شهریور 91 12:23
يادم رفت بازي هاي جالب ومتنوعي بودن ممنون
مامان رها
2 شهریور 91 14:01
آفرین نسترن جون به این فکر خلاقت خانومی و صد آفرین به گل پسرت که همکاری خوبی کرده
مامان پارمیس
2 شهریور 91 16:47
آفرین به این مامان با برنامه و خلاق. خیلی عالیه که واسش وقت میذارید. پسر گلتو ببوس
مامان گیلاس
3 شهریور 91 16:04
سلام خوش به حال گل پسر با این مامان مخترع
افسانه
4 شهریور 91 8:59
با سلام خدمت مامان نسترن و مرسی که مدام به من و آرادی سر میزنید.... خیلی بازیهای خوب و خلاقانه ای بود. آراد هم خیلی زمان زیادی رو با تلویزیون میذرونه و من از این بابت ناراحتم. خیلی بهش عادت کرده. امیدوارم بتونم با بازی سرگرمش کنم!!!