آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

حرفهای مامان و پسر

1391/1/21 1:33
نویسنده : مامان نسترن
812 بازدید
اشتراک گذاری

باوجود حسنای خیلی زیاد ازشیر گرفتن شما از جمله:

اشتها به غذا

خواب آروم و راحت شبونه تا صبح

واز همه مهمتر از اینکه دایم صبح تاشب وقت وبی وقت مجبورم میکردی توی ماشین توی راه خونه این وخونه اون و ......... کلا همه جا و همه جوره درحال سرویس دهی شیری به شما باشم. راحت شدم

یه ایراد کوچولو کارمون پیدا کرده و  اونم حذف ساعت خواب نیمروزی و اعصابخوردی خودته .

با وجود اینکه صبح که بیدار میشی صبحانتو می دم.می برمت پایین توی پارکینگ دوچرخه بازی کردن و بدو بدو کردن و خسته شدن , نمی دونم این چه انرژیه ماشالاه از شما که خواب نداری.

خودمن که پا به پات می دوم راستش آخر شب کم میارم. گیج میشم , نمی دونم چرا خودتو مجبور کردی زودتر از ساعت 12 شب به رختخواب نری.

گل مامانی بگذریم

بذار یکمیم از سیر صعودی تکاملت بگم

ماشالاه هزار ماشالاه , حرف زدنت حسابی راه افتاده. تا دلت بخواد جمله می گی و با هم صبح تاشب می گیم و می خندیمو گاهیم ..........

اصلا فکر نمی کردم به این سرعت بتونی صحبت کنی.

راستش یکمی دارم میترسم . آخه خیلی باید مراقب حرفامو الفاظ خوشگلم باشم. شما استعداد خوبی توی تکرار کلمات داری. نه که صبح تاشب بیشتر با منی, این وسط یه خورده بی احتیاطی و ببخشید بی ادبی میوفته گردن من. میگن معلمت من بودم.(میدونم الان باخودت میگی : مامان مگه چی میگی!!)

قربون پسر گلم بشم. پر شر وشور و پر جنب و جوش من که دیگه نایی واسه مامانش نذاشته.

می گم پسرم : نکنه این نوشته های منو پسر و دخترت بخونن . نگن بابایی توام!!!!

عزیزکم خسته ام . چشمام دارن بسته میشن. نکه امشب به سرم زد دکور اتاقتو تغییر بدم. توی ذهنم کلی جابجایی انجام دادم. خوابم پرید. اما الان دارم میمیرم از خستگی.

گلم امروز سومین سالگرد ازدواج من و بابایی بود. امروز جز بهترین و بهترین روز زندگیمه.

تنها روزیه که از فکر کردن بهش اصلا پشیمون نیستمو لذت میبرم.بابایی که شب اومد یه شاخه گل رز نباتی با روبان صورتی واسم آورد و گفت که رز نباتی دلیل یه عشق همیشگیه. این بهترین جمله بابایی بود که هریک سال نوری تکرار میشه.

چه کنه که حسابی درگیر مشکلات زندگی شده. اما من طفلک دلم میخواد بابایی همیشه مثل روزای اول آشناییمون خوشگل خوشگل حرف بزنه.

نمی دونم چرا این حرفا رو به شما میزنم. شاید اگه دختر بودی واسم گفتنش راحتتر بود. اما توام گلم بد نیست معنی عشق رو از الان بدونی و بدونی که زن یعنی عشق و می تونی با یه جمله دوستت دارم تا ابد اسیرش کنی.

گل مامان

از خدا می خوام همیشه نور عشق خدایی توی زندگیت موج بزنه.

می دونم عزیزکم تو خوبی همین طور که الان باوجود 2سال زندگی زمینی معنی دوست داشتنو فهمیدی . بهم می گی دوستت دارم. دستاتو دورم حلقه می کنی ومیگی دلم تنگ شد. بوس

حالا من می گم دوستت دارم.هرچی بگم بازم کمه

شب خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان لیلا
21 فروردین 91 6:26
سلام خانمی .خسته نباشید.تبریک هم برای از شیر گرفتن امیر علی خان و هم برای سالگرد ازدواجتون انشاالله پیوندتون جاودانه. تا شیر می خورد میگفتم امان از این بی خوابی شبانه و حالا میگم امان از این بیداری روزانه. دینا هم همینطوری صبح که بیدار میشه تا 12 شب یکسره بیداره دلم لک میزنه برای یک چرت بعد از ظهر بهاری.
مامان نیایش
21 فروردین 91 9:23
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشید و سال خوبی رو شروع کرده باشید واقعا هم از شیر گرفتن بچه یه پروژه است برای خودش ان شا الله که سلامت باشه گل پسرت ما شا الله مردی شده برای خودش قربون حرف زدنش همه بچه ها خدای تکرارا و تقلیدن خیلی باید مراقب کلمه هامون باشیم شاد باشید
گیلدا
21 فروردین 91 12:20
سلام.خیلی عالی بود نسترن جان.سالگرد ازدواجتون هم مبارک.انشااله سالهای سال در کنار همسرت و پسرت با عشق زندگی کنید.
مامان گیسو
23 فروردین 91 23:31
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه خوشبخت باشید الهی بمیرم خوندم با چه سختی از شیر گرفتیش ببوسش
مامان ماهان
26 فروردین 91 19:38
وااااااااااااااااای راست میگی باید خیلی مراقب حرف زدنمون باشیم اخه بچه ها یه کم طوطی هستن راستی عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارکههههههههههههههههههه الهی سالهای سال کنار هم باشین
ADIOS
30 فروردین 91 9:28
سلام چه باحاله وبلاگتون من شدیدا اتفاقی اینجا رو پیدا کردم دنبال یه بازی بودم سرچ کرده بودم بازی فکری یه دفعه رو لینک شما کلیک کردم. خدا کوچولوتونو بهتون ببخشه و زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه. همینطور همه کوچولوهای دیگرو چه فکر باحالی کردینا حساب کن این کوچولو 10 یا 20 سال دیگه میاد این وبلاگ رو میبینه چه حسی داره اون موقع؟!؟! موفق باشید یا علی(ع)
سحر مامان آراد
30 فروردین 91 11:55
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکککککککک یه خسته نباشید جانانه به مامان نسترن مهربون همیشه شاد باشید و عاشق