آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

مامانی هنرمند میشه

1390/11/30 16:00
نویسنده : مامان نسترن
837 بازدید
اشتراک گذاری

امسال می خوام واست بشم مامان هنرمنده.

راستش یه سری زدم به مامی سایت و یه نگاهیم به ویلاگای مامانای مهربون دیگه. از خودم شرمنده شدم.

خواستم یه تکونی به خودم داده باشم.

واسه همین تصمیم دارم واسه عیدمون شیرینی هارو خودم بپزم.

کلی ایده های قشنگ از مامی سایت گرفتم. امشب یه لیست بلند بالا نوشتم تا شب با بابایی بریم قنادی و خرید کنم. البته فک کنم بابایی وقتی لیستو ببینه بگه آماده شیرینی رو بخریم سنگینتریم.که البته منم می گم : هیچی شیرینی خونگی نمیشه.

حالا اصلا معلوم نیست این تصمیم من عملی میشه یا نه.اینشالاه هفته آینده که پختمش. عکساشم برات می ذارم.

پس فعلا بای مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 بهمن 90 17:50
چقدر جالبه نسترن جان فکر منو میخونی؟!!!!!!
مامان محمدرضا
26 بهمن 90 22:21
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€???¨€¨€ ،،،،،،،،¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،¨€???????¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€،آپم،،¨€ ،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€??¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ??¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€???¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€????????????¨€¨€¨€ ،،¨€¨€??¨€¨€????¨€¨€¨آپم€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ?????¨€¨€ ¨€¨€????¨€¨€??¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€ ¨€????????¨€¨€¨€¨€¨€???¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ¨€¨€??????¨€¨€¨€¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ???¨€¨€¨€ ،،¨€¨€?????¨€¨€¨€?¨€¨€????¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ????¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€????¨€¨€?????????¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€???????¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€???????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€??????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€????¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
مامان محمدجان
27 بهمن 90 0:40
سلام بر مامان فعال نسترن جون دقیقا حال و روز منو داری منم با خوندن وب مامان کلی دچار این نوع شرمندگی میشم کیک و شیرینی درست کردی حتما عکسش رو بزار
مامان رها
28 بهمن 90 21:12
سلام نسترن جون عزیزم من هم تا قبل به دنیا اومدن رها خانوم خیلی از این کارها میکردم حتی سالی هم که باردار بودم واسه عید شیرینی پختم ولی حالا با وجود این خانوم خانوما نمیتونم راستی گلم از حالا زوده من که همیشه تقریبا از 25 اسفند شروع میکردم آخه کهنه میشه بزار تر و تازه باشه خانومی
سمانه مامان پارسا جون
30 بهمن 90 1:46
خوب کاری میکنی نسترن جون آفرین ولی به قول تو آدم وقتی میره توی مامی سایت افسردگی میگیره
مامان لیلا
30 بهمن 90 8:11
سلام نسترن جون .امیر علی عزیز چطوره. ممنون که اومدی خیلی خوشحال شدم, راستش فکر کردم دیگه نمیای البته ما هم حدود یک ماه و نیم اینترنتمون قطع بود. خونه جدید مبارک انشاالله بهتون خوش بگذره. امیرعلی جونو ببوس و به همه سلام برسون.
محمدمعین
30 بهمن 90 15:03
سلام عزیز ، حالتون چطوره ؟ کوچولوی نازتون خوبه ؟ امیدوارم همیشه خوش باشید توی این مدت که نبودیم اظهار لطف داشتید بالاخره دوباره اومدیم تا دوباره مطلب بنویسیم و حالا مطلب جدید وبلاگ محمد معین با عکسای جدید درج شده اگه از روی لطف و منت سری به وبلاگمون زدی نظر یادتون نره
مامان نیایش
30 بهمن 90 16:30
خوش به حالت چه حوصله ای داری خانمی منکه حال و حوصله ی کارای اصلی رو هم ندارم مثل خونه تکونی چه برسه به شیرینی پزی خوش به حال گل پسری با این مامان هنرمند
مامان ماهان
4 اسفند 90 7:54
به به آفرین به مامانی دستت درد نکنه
مامان ملی
4 اسفند 90 12:07
پارسال منم خودم شیرینی درست کردم .خیلی خوب شد .اما زحمتش زیاده .امسال دیگه فکر نکنم از این زحمتا بخودم بدم