آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

ببخشید

1390/11/20 14:26
نویسنده : مامان نسترن
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

باهمه سختیهایی که مادربودن داره. اما با جرات می تونم اقرار کنم که

هیچ لذتی هم شیرین تر و دلچسبتر از اون لحظه ای نیست که پسرت تورو مامان جون خطاب کنه و با کوچکترین اشتباهی بیادو دستاشو دور گردنت حلقه کنه و بگه :

ببخشید

ببخشید

اونقدر تکرارش می کنه تا دوباره مامان بهش لبخند بزنه.

اونوقته که مامان اصلا یادش میره که انگار همین چند لحظه پیش بود که پسرش موقع صبحانه لیوان اب رو طبق عادت همیشگی چپه کرد.

عزیزکم کلمه ببخشید رو تازگی بلد شدی.

یه درسی که می تونی الان از این حس کودکیت بگیری اینه

که هرزمان که بزرگتر شدی و اشتباهی کردی و خودت فهمیدی که مقصری بدون هیچ غروری بیای و از طرف مقابلت عذر خواهی کنی. حالا اونطرف می خواد بزرگتر ازتو باشه یا کوچیکتر.

دوستت دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان پارسا جون
20 بهمن 90 17:08
سلام نسترن جون خوبی؟ آرین جون خوبه؟ مرسی از محبتت عزیزم. قالب رو خودم ویرایش کردم.یعنی اول قالب رو از یک سایت انتخاب کردم،بعد با فتوشاپ طراحی کردم و با یکسری کد گذاریها تنظیمش کردم.
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 9:04
سلام واقعا همین طوره ان شا الله که تا همیشه پسری قدر مامانی رو میدونه عید شما هم مبارک
ثمين
21 بهمن 90 23:51
سلام اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 14:30
سلام واقعا همین طوره
مامان ماهان
25 بهمن 90 8:43
گل گفتی عزیزم
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:58
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما