آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بابایی فداکار

1390/6/21 12:34
نویسنده : مامان نسترن
829 بازدید
اشتراک گذاری

هفته آینده ٣٠شهریور تولد باباییه.

امسال گل پسری ,قصد دارم یه تولد سه نفره واسه بابایی بگیرم. بدون هیچ کسی . فقط خودمون.

نمی دونم چه جوری بابایی رو غافلگیر کنم.

بابایی جون شما خودش خدای غافلگیریه.

همین دیشب از شرکت زنگ زد که لباساتونو بپوشین که اومدم بریم بیرون ره رفتن.

منم به خیال اینکه بازم قراره بریم دنبال خونه. خیلی ذوق نکردم. آخه خسته شدم بس که این خونه اون خونه رفتمو هیچ.

شبی که بابایی اومد دیدم روی صندلی عقب ماشین یه جعبه کفشه.

گفتم باز شرکت خجالتتون داده.

بابایی خندید.

رسیدیم آزادشهر.

بابایی جعبه رو زد یزر بغلشو پیاده شدیم.

خیلی کنجکاو نشدم.

از جلوی مغازه ها که رد میشدیم به خودم گفتم کاشکی عیدی ای که بابایی واسه روز عید فطر داده بود الکی خرج نکرده بودم. چه کفشایی! چه کیفایی!

قدم زنون از جلوی مغازه ها رد شدیم . پرسیدم پس کی میرسیم بنگاهی.

بابایی جلوی یه مغازه وایستاد. ازپله ها پایین رفتیم .

اوووووووه دنیای کفش وکیف بود.

بابایی گفت : خانومی هر چی دوست داری انتخاب کن.

یکمی اولش اخم کردم . گفتم اینجا که چیزی نداره.

بعد متوجه شدم بابایی طفلکی شده آخر فداکاری. کفش شرکتو داد به فروشنده گفت عوض این کفش خانومم انتخاب می کنه.

دوساعت طول کشید تا انتخاب کردم.

شما مغازه رو گذاشته بودی روی سرت.

کفشا رو از ویترین می کشیدی بیرون و میریختی روی زمین و کلی می خندیدی.

پسر جوون مغازه دار باهت دوست شده بود. کلی باهم خندیدین.

به بابایی گفتم دستت دردنکنه. هنوز اون تراول عیدیمو دارم . شما خودت کفش بردار.

باباییم گفت منکه اون کفش مامان جونو که از چرم مشهد گرفته واسم مثل جونم دوسش دارم.تو بخر.

کلی تعارف کردیم. من یکی نه دوتا کفش برداشتم و اومدیم خونه.

توی راه گفتم به شوخی: چقدر شبیه اون باباهایی شدی که از گلویخودشون می ز نن واسه بچه هاشون.

کلی خندیدیم.

گفتم کاش یه چیز دیگه از خدا می خواستم.

پسری اینم از بابایی گل ومهربون شما.

حالا به نظرت گلم چطور بابایی رو غافلگیر کنم؟!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مرضیه
21 شهریور 90 17:03
واي خداي من چه شوهر و باباي فداكاري قدرش رو بدونين
مامان ثمینا
21 شهریور 90 17:52
آفرین به این بابای فداکار... موفق و شاد باشین
مامان ماهان عشق ماشین
21 شهریور 90 20:55
together forever. ایشالله همیشه با هم شاد و خندون باشین.
مامان ماهان عشق ماشین
22 شهریور 90 8:09
سلام.کفش نو مبارک.دست بابایی درد نکنه.
مامان ماهان عشق ماشین
22 شهریور 90 8:17
ای بابا من هرچی پیام میدم نمیاد.نمیدونم شاید یه پیامو چند بار گرفته باشی.کفش نو مبارک.دست بابایی درد نکنه.
گیلدا
22 شهریور 90 13:21
سلام.راستش من یه بار همسری رو غافل گیر کردم.رفتم روز قبل یه کیک سفارش دادم و بعد با خواهر شوهری هماهنگ کردم همه خانوادشون بعد شام بیان تولد.به همسری گفتم که بعد شام مهمون داریم .گفت به چه مناسبت ؟گفتم همین جوری می خوان بیان.خلاصه با دیدن کیک و مهمونا حسابی تعجب کرد. در مورد النا هم می نویسم.مخصوصا از تولدش.در اولین فرصت که وقت کنم. نوشته هات خیلی زیبا هستن
خواهری
22 شهریور 90 14:21
======================================== =============###======##=======###====== =======#======##======##======###======= ======###=====#############==###======== ========##=####===========#####====###== ========###===================######==== ==###==##=======================###===== ===####===========================##=##= ====##====================###======###== ====#===================#######=====#=== ===##===================########====##== ===#=====####===========#######======#== ===#======###==============##========#== ===##===========================#===##== ===##==========================#====##== ====##=======================##====##=== =====##==####============####=====##==== ======##====##############=======##===== =======###=====================###====== ==========###===============###========= ============#################=========== ===================###================== وبلاگـ فوقـ العادهـ ایـ داریـ خوشحالـ میشمـ بهمـ سر بزنیـ با تبادلـ لینکـ موافقیـ خبر بدهـ بگو با چهـ اسمیـ بلینکمتـ دوستـ جونمـ اگهـ قابلـ دونستیـ منو با اسمـ (نی نی کوشولوها) بلینکـ
مامان وانیا
22 شهریور 90 16:10
آفرین کم پیدا میشن از این آقایون فداکار
مامان قندعسل
22 شهریور 90 19:49
صدافرین به بابای خوب ومهربوننسترن جون اتفاقا 28 شهریور تولد همسریه منم نمیدونم چه جوری سوپرایزش کنم
سارا
22 شهریور 90 23:15
salam azizam khoobi?delam barat tanh shode bood omidvaram hamishe shad bashid
مامان آرین
23 شهریور 90 2:01
نسترن جون سلام ، ایشالا خدا همسری رو همیشه برات نگه داره و عشق دلاتون رو روز به روز پر رنگ تر کنه
سيدمهدي
23 شهریور 90 21:47
سلام آگه بگم آپمممممممم باور كن. چون واقعا آپمممممم .تشريف بيار
بابای زهرا کوچولو
24 شهریور 90 8:16
سلام.تقدیم به شما و خانواده کوچیک و قشنگتون .من میگویم شما هم تریپ فداکاری بردار و تراول را................
nafasemaman
24 شهریور 90 20:27
افرین به باباییییییییییییییییییی باریکلاه
سارا وفاطمه جونی
25 شهریور 90 13:59
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ اپیم.........
رز
26 شهریور 90 9:16
سلام عزیزم مبارک باشه گلم به شادی استفاده کنی می تونی برای تولد بابایی یه رستوران دنج رو انتخاب کنی و یه تولد به یاد ماندنی بگیرید بازم مبارک باشه
بابای مهربون
26 شهریور 90 16:29
سلام خیلی خوشحالم که هنوز باباهای فداکار و دوست داشتنی زیادن... منم سالروز تولد بابایی فداکار رو تبریک میگم. انشاالله سایه ش بالا سر شما هزار سال باشه.
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 17:43
هورااااااااااااااااااااااااا تولد یه بابای مهربون و فداکاره هوراااااااااااااااااااااااااا مبارکه مبارکککککککککککککککککککککککک
نوشین
26 شهریور 90 23:41
سلام خواهر جان یکم ملاطفتانه تر بگو جشن سه نفره تنهایی.خوب ادم فکر میکنه ما مزاحم بیدیم دیگه.شوخلوق کردم تولدشون پیشاپیش مبارک. نظری راجع به سوپرایز ندارم اما واسه کادو بهتره بری یه عالمه بادکنک خوشگل بخریو خودت تنهایی بادشون کنیو بعد کادوشون کنیو.... درضمن نیست جواد اقا وبلاگتو اصلا نمیبینن
مامان رها
27 شهریور 90 12:13
سلام نسترن جون عزیزم تولد بابای رها هم 29 شهریور من هم دنبال یه سورپیرز میگردم چون جدیدا خودش همه چیز تهیه کرده هیچی پیدا نمیکنم اگه چیزی به ذهنت رسی به من هم کمک کن ممنون میشم
مامان ماهان
29 شهریور 90 13:44
تولد بابای مهربون امیر علی جون مبارکهههههههه الهی 120 ساله بشه
خاله نسرین
4 مهر 90 7:08
نسترن جون اول اینکه دست شوهر خواهر جونم درد نکنه با این از خود گذشتگی. دوم تولدشون مبارک. انشاالله سالهای سال کنار هم سالم و خوشحال باشین. سوم فکر کنم بهترین سورپرایزی که میتونی داشته باشی یک هفته زندگی با آرامش کامل بدون غصه و با لب خندونه.