آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

خلیج فارس یا خلیج عرب؟

1390/5/28 12:12
نویسنده : مامان نسترن
860 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز یه خبر تازه

یه جنجال بزرگ سیاسی

حالا جدیدا پسرم چپاول فرهنگ و ریشه ملتهای مختلف

از وقتی یادم میاد مولانا , ابوعلی سینا , شمس تبریزی همه و همه  مفاخر بزرگ ایران زمین بودن

حفظ اصالت و ریشه آریایی یه وظیفه بزرگی که به عهده همه ماست

چقدر این جمله رو دوست دارم

منم داریوش شاه شاهان

چه اقتداری  و  عظمتی داشتن پارسیان پرشین زمین ,

هزاران سال گذشته وحالا جنگ بر سر یه خلیجه

خلیج فارس یا خلیج عرب؟

گل پسرم دیروز ضیا مجری برنامه نیمروز از همه ایرانیها خواست که برن و توی این نظر سنجی شرکت کنن

من عاشق سرزمین آریایی مون هستم و تو آرین آریا پاک و بی‌آلایش زاده این سرزمینی

خوشحالم الان  که به سایت سر زدم ٦٠ به ٤٠ ما جلوییم

 

http://www.persianorarabiangulf.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان شازده کوچولو
28 مرداد 90 14:56
سلام من هم الان میرم
sara((خاله فاطمه جون))
28 مرداد 90 17:15
سلام دوست جونم اومدم به خونم دعوتت منم میای؟؟
مامان النا
28 مرداد 90 19:22
سلام جالب بود ماهم سرزدیم
مامان ماهان عشق ماشین
28 مرداد 90 22:14
سلام.من الان رای دادم 61.3 به38.7 بودیم.
سيدمهدي
28 مرداد 90 23:52
امشب بیا و آرزویم را روا كن او را به یاد ما ، تو مشغول دعا كن با كوهی از حاجت به در گاهت نشستم در لیلة القدر علی دل بر تو بستم( التماس دعا
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:46
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
مريم مامان درسا
29 مرداد 90 2:35
سلام عزيزم آرين جون خوبه؟روي ماهشو ببوس منم رفتم ، خيلي جالب بود ،آخه من تو تلويزيون نديدم
مامانی کسرا
29 مرداد 90 10:37
از این ارق ملیتون خوشم میاد دوست داشتم لینک شیم با هم
مامان رها
30 مرداد 90 12:13
سلام عزیزم ما هم رفتیم و نظر دادیم
مامان وانیا
31 مرداد 90 0:35
چه کار خوبی کردی یاد آوری کردی منم رای دادم
مامان پارسا
31 مرداد 90 7:49
خواهر منم چند روز پیش ازم خواست که برم و رأی بدم منم سریع رفتم،اگع نمیرفتم هرروز رو نرو آدم..........
مامان ماهان
3 شهریور 90 0:53
منم رای دادم گلم