آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

مامان از کودکی هام بگو

تولدت مبارک مرد همیشه زنده تاریخ

1390/4/25 13:41
نویسنده : مامان نسترن
927 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اول از همه این روز بزرگ رو به همه مامانای گل خواننده وبلاگ آرین جان تبریک می گم.

پسر گلم فردا روز بزرگ و مبارکیه. البته جاییکه ما زندگی می کنیم متاسفانه روز عید شو روزای عزاداریش همه یه شکلن. اگه برنامه های تلویزیونشو نگا کنی اصلا نمی فهمی که امروز این برنامه مناسبتش عزاست یاشادی.

خلاصه بگذریم از این حرفا که اصلا خوشایند نیست.

انا جون (مامان گلم) دیروز با یه عده از همکاراشون یه تیم زنانه تشکیل دادن رفتن جمکران.

الان صبح که تماس گرفتم گفتن تازه رسیدیم هتل. داریم آماده میشیم بریم حرم حضرت معصومه.

پسرگلم نمی دونم این چه حسیه . همینکه می فهمم آنا جون پاشونو از شهر گذاشتن بیرونو دیگه خونه نیستن. یه غم بزرگ میشینی توی دلم.

مادر یه نعمتیه. اونم مادری مثل آنا جون تو.

خدا همیشه سالم و سلامت نگهش داره.

طفلکم پدر جون( بابایی من) خونه تنهان. صبح که زنگ زدن اینجا . تازه از پارک اومده بودن. خیلی التماس کردم بین خونمون اما گفتن من خونه خودم راحتترم.

پدر جونو آنا جون توی سفرای مذهبی خیلی باهم تفاهم ندارن. واسه همین انا جون تنها رفتن. حالا قرار شده وقتی برگشتن با پدر جون برن شمال.

عسل مامان عکسای بالا مربوط میشه به مسجد بزرگ جمکران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 15:27
سلام دوست من عیدتون مبارک
مامان پارسا جون
25 تیر 90 17:38
سلام خانومی عیدتون مبارک
مامان اوانازنازی
26 تیر 90 2:45
سلام عزیزم چطوری؟جوجه کوچولو چطوره؟دلتنگ نباشی،واقعامادر نعمت بزرگیه تو زندگی،منم خیلی دلم برای مامانیم تنگ شده،دیشب یعنی شب عید رفتیم لباسا ووسایل جواد رو دادیم خیریه،خیلی اعصابم خورد شد اصلا طاقتم نمیاد اگه اینطور پیش بره دیوونه میشم.هرسری که میخوام بخندم ته دلم یک غم بزرگ هست.برام خیلی خیلی دعا کن عزیزم به مامان هم لطفا بگو تو حرم حضرت معصومه و جمکران برامون دعا کنه
مامان اوا نازنازی
26 تیر 90 2:46
دوست عزیزم عیدت مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
26 تیر 90 11:55
شاید ان روز که سهراب نوشت (زندگی باید کرد )خبری از دل پر درد گل یاس نداشت؟باید این جور نوشت هر گلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس تا نیاید گل نرگس زندگی دشوار است؟ عید شما مبارک[e
ملیحه
27 تیر 90 0:46
سلام عیدت مبارک