آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

من و تنهاییام

1390/4/18 19:14
نویسنده : مامان نسترن
801 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کم دلم واست تنگ شده .

چرا؟!!!

آخه قشنگ مامان هیچ وقت نشده بود این موقع روز تو خونه نباشی.

یه ساعت پیش آنا جونو پدر جون اومدن خونمون. یهویی تصمیم گرفتیم با خاله جونا شب شام بریم پارک جای خونشون.

البته پیشنهاد اولیش با خاله جون بود. منم بدم نیومد. زنگ زدم به  بابایی گفت مشکلی نیست . میریم.

پدر جون  و آنا جون گفتن می رن خونشون تا یه مقدار وسیله بردارن. آخه من فلاسکم شکسته.

پدر جونم گفتن تورو آماده کنم تا باهشون بری.

قربونت بشم آقا کوچولو. اونقدر از صبح رفتی جلوی در .

دوست داشتی درو واکنی بری بیرون.توام مثل من عادت کردی به گردش عصرونه.

لباساتو پوشوندمو راهیت کردم. توی راه پله ها واسم دست تکون دادی و با خنده بای بای کردی .

به آنا جون می گم : طفلکی اونقدر بیرون رفتنو دوست داره که مامانشو فراموش کرده.

 

مامانو دوست داری؟؟

یعنی دوسم داره؟

 

الان من تنهام منتظره باباییم بیاد خونه . تا راه بیافتیم.

دوستت دارم گلم. چقدر دلم واسه خنده هات تنگ شده.

واقعا اگه تو نبودی عزیزکم  , تنهاییامو با کی پر می کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فهیمه
18 تیر 90 19:19
سلام: وااای چه مامان دل نازکیچقدر زود دلت واسه پسملی تنگ میشه... البته حق هم داری...ماشالله خیلی شیرینه
نسترن
18 تیر 90 19:33
سلام. آخی بمیرم الهی..چقدر این حس مادرانه قشنگه.. خدا هیچ مادر و فرزندی رو از هم دور نکنه...آمین. دوستت دارم نسترن جون.خیلی خانمی... بوس.بای
مامانی شیما وحدیث
18 تیر 90 20:17
سلام عزیزم .با افتخار لینک شدید
مامان ماهان
18 تیر 90 23:15
ای جان چقدر مامان با احساسی هستی
مرضیه
18 تیر 90 23:34
سلام واقعا همينطوري درسته يكم شيطوني ميكنن ولي وقتي نيستن حسابي جاشون خاليه
sسونیا
19 تیر 90 9:14
ای جـــــــــــــــانم ولی من حنانه رو هم پیش مادر شوشو میزارمش هم پیش مادر خودم البته الانا نه قبل یک سالگیش این هم برای من و خودش خیلی خوب شد چون چند روزی که مریض میشدم یا بیمارستان بودم یا کار واجب دیگه ای داشتم که نمیتونستم بهش برسم پیش مامان بزرگاش بود و اصلا دلتنگی نمیکرد راستی اپ کردی بیاین
مرضیه
19 تیر 90 10:28
مامان پانیذ
19 تیر 90 23:11
سلام خانومی.خدا پسرنازتو برات نگه داره.دوست داشتی به ما هم سر بزن
گیلدا
20 تیر 90 13:22
واقعا ما وقتی بچه نداشتیم چه کار می کردیم؟؟؟؟؟؟؟ این برام سوال شده.
نازنین نرگس نفس مامان
21 تیر 90 3:05
همیشه به گردش عصرونه گل زندگی