آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

آموزش توالت رفتن

1390/4/1 9:00
نویسنده : مامان نسترن
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

یادته پسر خوب واست گفتم که یکی دوبار امتحانی, نشوندمت روی لگن تا پی پی کردنو یاد بگیری.
باوجود اینکه می دونستم هنوز واسه تو زوده. اما به پیشنهاد مامان بزرگ و آنا جون امتحان کردم.


ماشالاه پسری. از اون به بعد تا الان دیگه خودت اتوماتیک هر وقت از اونکارا داری , دستتو میذاری روی پوشکتو می گی : دییی دییی
اما خوب خیلی به من فرصت نمی دی که لاستیکتو باز کنمو سرپات بگیرم. دقیقه 90 اعلام می کنی تامنم به خودم بجنبم لاستیکتو حروم کردی.
اما عیبی نداره
این عالیه .
واسه نی نی سن تو شروع خوبیه.
به قول آنا جون همینکه اعلام می کنی خوبه. فقط من نباید تنبلی کنمو سریع باید به دادت برسم تا این بشه یه عادت خوب و فردا روزی بتونم از لاستیکی بگیرمتو یه هوایی برسونم به پاهای مبارکت.
قربون استعدادت بشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد گیان
29 خرداد 90 14:01
سلام ایول آفرین به تو پسر خوب
مامان هوراد
30 خرداد 90 11:27
آفرین به پسر گل و مامان با حوصله اش موفق باشی پسر گل
مامان فرشته
30 خرداد 90 14:20
سلامممممم نسترن جون خوبی ؟ وای قربونش برم که بچم اینهمه باهوشه تو این سن ماشاا... بوسسسسسسس
مامان ماهان
31 خرداد 90 15:53
آفرین به آرین جونم
نازنین نرگس نفس مامان
1 تیر 90 20:56
افرین به پسمل باهوش