آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

اولین مسافرت خونوادگی

1390/3/19 15:31
نویسنده : مامان نسترن
1,761 بازدید
اشتراک گذاری

http://eshghamm.blogfa.comسلام گل پسرم

مامانو ببخش که همیشه بی خبر چند روزی غیبت می کنه. اما قول میده بیاد و غیبتاشو موجه کنه.

یکمی بگی نگی کارای ما اتفاقی و دقیقه ٩٠ شده.

خیلی وقت بود که دوست داشتیم من وبابایی باهمدیگه یه سفر هرچند کوتاه بریم اما قسمت نمی شد.

تااینکه چند روز تعطیلی پیش اومدو دریا مارو طلبید .

 خدا قسمت همه کنه

چهارشنبه شب کوله بارمونو بستیمو ٥شنبه صبح زود راهی شمال شدیم.

تمام دلنگرونی ما توی بودی که یه وقت اذیت نشی و مارو از سفرمون محروم نکنی که خدارو شکر همه چی بخیر وخوبی گذشت.

همه خونواده دقیقه به دقیقه  تلفنی جویای حالت بودن که مبادا بهت سخت بگذره.

آخه این اولین سفر خارج استانی زندگی تو بود.

خداروشکر گل بودی تنها مشکلم پی پی کردن زود به زود توبود که انگاری واسه خاطر دندونات تعداد دفعاتش بیشتر شده بود.

خب بگذریم می خوام واست عکسای خوشگلتو بذارم تا لذت ببری.Photographer

فردا روزی ازت پرسیدن دریاهم رفتی با افتخار بگو یه سالم بود با مامان وبابام رفتم دریا. آب  بازی

 

ساحل بابلسر

باهمه اینکه عاشق آب بازی هستی اما اولین بار که گذاشتیمت روی شنای ساحل و موج خورد به پاهات زدی زیر گریه و رفتی بغل بابایی

 نمک آبرود.

ذوق زده از این همه شلوغی و زیبایی

نمک آّبرود

نمک آبرود.

خودم به شخصه عاشق این درخت و گلای قشنگش شدم

 

یه خواب راحت داخل ماشین.

 

کلاردشت

منظره زیبایی که خیلی نشد توی عکس قشنگیش ثبت بشه.

رفتیم واسه آبگرم لاویج اما یه جورایی دلم نیومد برم توی آب. نکه استخری بود و جداجدا نبود. خیلی به دلم نشست.

شن بازی در ساحل بابلسر

 

روز آخر کم کم عاشق دریا شدی

 

عباس آباد.

یه مکان تاریخی

یادگار از دوران شاه عباس صفوی.

اما حیف که با زباله تزیین شده بود

عباس آباد

در راه برگشت به خونه

پارک گرمخان

در راه رفت به بجنورد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

haleh & termeh
17 خرداد 90 15:26
همیشه به سفرهای خوب
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
17 خرداد 90 17:25
ایشالا همیشه به سفر و خوشی بگذر ه عزیزم.
مامان ماهان
17 خرداد 90 18:09
ای جان............ حسابی بهت خوش گذشته ها نسترن جونم این گل پسرت خیلی نازه یه بوس آبدار از طرف من از لپش بگیر ممنونم بوسسسسسسسسس
مامان فرشته
17 خرداد 90 19:00
سلام گلم خوبین ؟ وای خاله قربونش بره که رفته گردش خوش گذشت ؟ همیشه به شادی و گردش نسترن جون
نازنین نرگس نفس مامان
18 خرداد 90 2:10
چه سفر خوب و دلنشینیافرین به این پسر گل که مامان رو اذیت نکرده چه عکسای نازی گرفته مامان جونش همیشه به سفر و شادی الهی
رز
18 خرداد 90 10:08
چه سفر خوبی و چه عسای زیبایی پسرت گلت رو ببوس خوش باشید عزیزم
مامان حسین
18 خرداد 90 12:18
چه سفر خوبی با کلی عکسای قشنگ.جای ما هم خالی بوده...شاد باشی عزیزم
مامان رها
18 خرداد 90 13:26
عزیزم همیشه به سفر نسترن جون اینقدر حساس نباش من رها رو 3 ماهه بود بردم مشهد اون هم با ماشین خودمون .... خدا رو شکر که به سلامت رفتین و برگشتین همیشه خوش باشین
تدبیرکهن
18 خرداد 90 21:13
سلام خسته نباشید خوشحال میشم سری هم به من بزنید اگه خوشتون اومد من رو هم تو لینک دوستان قرار بدین
مامان مارال
19 خرداد 90 15:58
واي چه عكس هاي زيبايي هميشه شاد و به سفر باشيد . براي اميرعلي كوچولو