آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

آی دندونم وای دندونم

1389/12/18 1:07
نویسنده : مامان نسترن
896 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر مامان

یه خبر واست دارم

هفتیمن دندونت هم نیش زد.

دوتا از پایین 4تا هم بالا داشتی . حالا یکی دیگه هم از پایین جوونه زده.

قربونت بشم. می بینم چند روز داری انگشت می مکی.

الهی قربونت بشم تا میای یکمی تپل بشی و خوب غذا بخوری. دوباره بی اشتهایی میاد سراغت.

 

درضمن دیگه چیزی نمونده که یکسالگی رو تموم کنی عزیزکم.

می خوام واست عکسای کوچولوییاتو بذارم . اون وقتایی که مثل این روزا دیگه می خواستی به دنیا پا بذاری.

پسرک چند روزه من

 

یه ساندویچ نی نی با نون اضافه

اونقدر شبا دست وپاتو تکون می دادی که بیدار می شدی به توصیه مامان بزرگم مجبور شدم این جوری بسته بندیت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
18 اسفند 89 9:00
چه نینی نازی. وبلاگ نی نی من را هم نگاه کن
مامان فرزانه
18 اسفند 89 9:52
به به عجب ساندویچیه
مامان فرشته
18 اسفند 89 11:22
ای جانم فدات بشم من که اینقدر ناز و مامانی خوابیدی ساندویج من می خورمتا بوسسسسسسس
عاطی
18 اسفند 89 12:46
خدا حفظش کنه این گل پسرو.اما دست و پاشو اینجوری نبند.باید تکون بده تا رشد کنه.اگه ببندیش امکان در رفتگی داره خدای نکرده.تو رو خدا نکن این کارو...
مامان حسین
19 اسفند 89 10:36
منم حسین را همینطوری می بستم اخه اونم از بس دستاشو تکون میداد بیدار می شد.
مامان محمد معین
19 اسفند 89 23:31
سلام نسترن جون در حال حاضر من شهرستانم ولی همیشه بیادتون شما و گل پسرتون هستم چه ساندویچ خوشمزه ای درست کردی درضمن نوشته های جالبی دارید پیشنهاد می کنم خودتون هم نویسندگی رو شروع کنید و برای شروع یه موضوعی رو توی وبلاگ ایجاد کنید و بنویسید . خدا نگهدارتون تا بعد
مامان مريم
21 اسفند 89 16:02
قربونش بشم.مامان بد گلکم و بستي
اعظم
22 اسفند 89 0:40
سلام نسترن جونم خدا برات حفظش کنه به حق امام زمان گلم...............
ناشناس
17 فروردین 90 14:58
بنظر من هم روشهای مامان بزرگامون قدیمی شده نباید اینطوری ببندیمشون حتما تو سایت های خارجی راهی برای این کار هست باید تحقیق کرد.