آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

انسانهای عجیب

1389/11/25 12:59
نویسنده : مامان نسترن
817 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرکم :

اگه یه روزی یه جایی یه جوری یه کسی با حرفاش دلتو به درد آورد.فقط بسپارش به آفریینده کاینات.هیچ وقت نخواه مثل خودش بدی کنی.

خوبی تنها کلید حل معمای وجود این آدماس.

 

می خوام فقط یه متنی برات بنویسم  که بدونی حسادت با آدمها چه می کنه.

شاید کسیکه  دیروز دل منو به درد آورد الان خواننده  این وبلاگ باشه:

 

 

حسادت

 

زن وشوهری به هنگام گذراندن تعطیلات خود در ایالت مین آمریکا برای تماشایقایق هایی که ازصید ماهی وخرچنگ باز می گشتند به بندرگاه رفتند.

یکی از قایق ها در نزدیکی آنها پهلو گرفت و قایقران سطل های پر ازخرچنک را که تازه به دامشان انداخته بودند ازقایق تخلیه کردند. زن با مشاهده خیل خرچنگ ها یی که در داخل سطلی به این طرف وآن طرف می دویدن به وجد آمد.

او متوجه شد به محض اینکه یکی از خرچنگ ها شروع به صعود از کناره سطل می کند خرچنگ های دیگر بی درنگ آن راپایین می کشند ودوباره به کف سطل می اندازند.

به نظر می رسید که هر خرچنگ به آسانی می توانست بلاخره خود را از سطل بیرون بکشد به شرطیکه خرچنگهای دیگر آنرا مجددا به پایین نکشند.

شکی نیست که از این حرکت خرچنگ ها می توان به اثرات نیرومند حسادت در طبیعت انسان نیز پی برد.برخی از ما انسان ها به محض مشاهده اینکه کسی با عزم راسخ درصدد بالاکشیدن خود از سطل است بی درنگ دست به کار می شویم وبا نیروی بازدارنده خود اورا در یک چشم برهم زدن پایین می کشیم واین درحالی است که ما انسانه ها بایستی در جه ارتقا وپشتیبانی همدیگر هرچه بیشتر کوشا باشیم نه؟

این متن رو از یکی از کتابام به نام  کتاب:شما بزرگتر ازآنی هستید که می اندیشد. واست گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای نسی
25 بهمن 89 12:35
سلام پسر خشکل و خوش تیپ.چطوری؟روزگار بر وفق مراده؟ مرسی که هر روز با مامانی میای و به دختر کوچولوی من سر میزنی.. مواظب خودت باش مرد...
مامان فرشته
25 بهمن 89 14:20
نسترن جونم الهی بمیرم کی اذیتت کرده الهی درد به جونش بیاد که دوست گلمو اذیت کرده