آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

صبح برفیت بخیر پسرم

1389/11/19 7:59
نویسنده : مامان نسترن
822 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ساعت ۶و نیم بود که دیدم توی جات داری وول وول می کنی.

حدس زدم که گرسنه ای .آخه دیروز هیچی نخوردی گل مامان

واست شیر داغ کردم .مدتیه چون غذات کمتر شده و شیر خودمم انگاری کفایت نمی کنه.بهت شیر پاستوریزه میدم.

به دکتر جونت گفتم نیازی به شیر خشک نداره گوگولی پسر.گفت نه.

اما من بهت شیر پاستوریزه می دم. می گن زیر ۱سال خوب نیست.کم خونی میاره. اما تو الانه ۱۱ ماهته گلم.آنا جون می گن منم همین شیر رو خوردم.

خلاصه مامان بهت بگم اومدم توی آشپزخونه و کلی تق وتوق کردم تا بابایی بیدارشد.باید بره دنبال یه لقمه نون طفلکم.

بابایی که راهی شد.توام لالاکردی.

اومدم پای کامپیوتر.آخه دیگه خوابم پریده بود.

یهویی حس کردم چقدر اتاق سردشده.پرده رو کشیدم.

واااااااااااااای برف برف

پسرکم این دومین برف زمستونی امساله. دلم دیگه داشت واسه کشاورزای طفلکی می گرفت

دارم یخ می زنم. اتاق خیلی سرده. خدای جونم نی نی من تازه یکمی بهتر شده بود. کمکش کن سرما نخوره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
19 بهمن 89 8:40
سلام صبح بخیر پسر بابا الان شرکتم ومیدونم هنوز خوابی عزیزم ، نمیدونی چه برف قشنگی داره میباره ، هوا سردتر شده وکمی هم مه هست برای همین ازاينجا که نشسته ام نمیتونم کوه ها روببینم اگر انشاالله این برف همينطور بباره بعد از اینکه اسمون صاف بشه میتونیم يکی ازقشنگترین مناظر طبیعی که خدا آفریده رو دید . پسرم زمانی که برف وبارون ميباره هواتمیز ميشه وکوههای اطراف شهر که بخاطر ارتفاع بالاتری که دارند هميشه در اینموقع سال برف دارند مثل الماس زیر نور ملایم آفتاب زمستونی ميدرخشن ، خیلی دوست دارم زودتر بزرگ شی تا روزهای تعطیل با تو ومامانت برویم کوه وبرف بازی کنیم عزیز دلم خوب بخواب ، خوابای رنگی ببینی
محمد گیان
19 بهمن 89 9:38
سلام خاله مواظب آرین جان باش مگه چند تا آرین به این زیبایی داریم
مامان قندعسل
19 بهمن 89 10:05
خوش به حالتون ما خوزستانيا كه فقط بارونو داريم به جاى ماهم برف بازى كنين
مامان فرشته
19 بهمن 89 11:40
وای عزیزم برو زیر پتو و توی این هوای برفی حسابی بخواب خوش به حالتون شما کجا هستین که برف می آد ؟


سلام خاله فرشته. من مشهدیم .مش آرین در خدمت شما